B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « ntworpen voor eenvoudige runs, schopte ik de loopb »
April 23rd, 2024, 11:50pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   ntworpen voor eenvoudige runs, schopte ik de loopb
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: ntworpen voor eenvoudige runs, schopte ik de loopb  
yaya2017

****

Posts: 260



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
ntworpen voor eenvoudige runs, schopte ik de loopb
« on: October 16th, 2019, 1:50pm »

Modify message





Als je nieuw bent met hardlopen en Nike Air Max 97 Womens je op zoek bent naar een schattige maar kitscherige startersneaker, zoek dan niet verder. Nike  heeft voor jou een nieuwe joggingschoen gemaakt, de Nike Joyride Run Flyknit. In tegenstelling tot de Nike Air Vapormax Femme schoenen die ze maken voor snelheid en afstand, is deze nieuwe sneaker ontworpen om hardlopers zich "fris" te Nike Internationalist Femme laten voelen. Dit is een vage maar originele manier om een ??schoen te maken die is gemaakt voor shakeout-jogs of Adidas ZX 850 Damen beginnersruns. Hun team van geniale schoeningenieurs heeft het gemaakt met schokabsorptie in het achterhoofd en gaf het Adidas Superstar Mujer demping die is ontworpen voor mensen die van hiel tot teen lopen. Het heeft meerdere, strategisch geplaatste zakken aan de Nike Air Max 90 Damen onderkant die zijn gevuld met honderden kleine kralen, die zich naar je voet vormen. Het ziet eruit en voelt een beetje alsof ze baby-formaat balletjes in de onderkant van de Nike Air Pegasus 83 Womens schoenen hebben gestoken - maar het lijkt zeker effectief te zijn.

?die misschien een beetje Nike Air Max 90 Hommege?ntimideerd is geraakt door de sport, of er eerder in heeft gedobbeld, maar is afgevallen, "vertelt William Adidas ZX Flux Damen Moroski, een senior productmanager voor Nike Running, aan Refinery29. Moroski en het Nike-team hebben hun Adidas Superstar Dámské hoofd jarenlang in elkaar gezet voordat ze de beste manier bedachten om de kleine pellets in de afzonderlijke holtes Nike Air Max 90 Damen Schwarzvan de sneaker te plaatsen, maar uiteindelijk een redelijk lichte schoen bedacht die goed loopt en een geweldige tussenzool Nike Air Max 90 Womens Pink heeft voor schokabsorptie. Hoewel hij is ontworpen voor eenvoudige runs, schopte ik de loopband op het hoofdkantoor van Nike in New York redelijk hoog, en nog steeds genoten van de ervaring. (Toegegeven, mijn "hoge snelheid" op een loopband is slechts ongeveer een 9.) Het paste goed, en Nike Air Max 90 Pánské de schokabsorptie in de hiel gaf het een geweldige kussen. Vanaf 15 augustus is de Nike Joyride Run  Flyknit wereldwijd verkrijgbaar voor $ 180.

Je kunt het echter vandaag kopen als je een Nike-lid bent. "[url=http://www.azurparebrise.fr/Nike-Internationalist-Femme-c-91_92.html] Nike Internationalist Femme[/url] We willen] het minder maken over hardlopen of lang hardlopen, en eigenlijk gewoon een geweldige ervaring hebben"Nike Air Max 270 Dames , zegt Moroski. had Joyride beter kunnen maken als de kralen biologisch afbreekbare materialen bevatten, of iets anders  dat duurzamer zou zijn dan plastic. Net als alle sportschoenen kan Joyride worden gerecycled via het Reuse-A-Shoe-programma Nike Air Max 90 Femme Rose van Nike en worden omgezet in nieuwe producten. " bericht is bijgewerkt met een verklaring van Nike over het gebruik van plastic kralen in Joyride.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register