B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « dass ein riesiger »
April 25th, 2024, 11:56pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   dass ein riesiger
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: dass ein riesiger  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
dass ein riesiger
« on: March 2nd, 2020, 4:46pm »

Modify message





Twee keer per dag hardlopen is niet alleen voor topsporters die fulltime trainen. Je kunt je metabolisme verder stimuleren en calorie?n verbranden door 's avonds weer te rennen om je dag af te ronden.

Het doel hier is niets inspannends, Nike Air Max Tavas Femme maar om gewoon je hartslag een beetje te verhogen en de spiervasculariteit te verhogen voordat je je terugtrekt voor de nacht. Je kunt na het werk een kwartier joggen, naar de sportschool gaan voor wat krachttraining (zie hieronder), of zelfs met de kinderen een wandeling maken in het park.

Elke activiteit is een goede activiteit wanneer u probeert af te vallen, dus verdeel uw dag in twee blokken van training voor maximaal gewichtsverlies en fitness.

Een van de doelen voor hardlopers die op elk niveau trainen, is het verhogen van gunstige hormonen zoals testosteron en menselijk groeihormoon, terwijl de negatieve hormoonproductie wordt verminderd. Deze positieve producten van ons endocriene systeem kunnen helpen bij het vergroten van mager spierweefsel, het verhogen van metabolische behoeften en het verbranden van meer Nike Cortez Mujer calorie?n in rust.

De beste manier om deze hormonale good guys te verhogen, is 2-3 keer per week hard te hardlopen, zelfs voor korte tijd. Het voltooien van 5-10 korte heuvel sprints of een paar 1-3 minuten snelle pick-ups aan het einde van je runs is een geweldige manier om de stofwisseling te stimuleren en de conditie te verbeteren. Zie het gedeelte MetaRev-training voor meer informatie.

Bij een wonder zag ik Anne slechts enkele minuten later en Fiona dook ongeveer een minuut daarna in onze kraal. Ik wist dat Anne op sub-1: 49 uit was en van plan was om in een tempo van 8:19 uit te gaan. DOEI! TOT ZIENS! Fiona en ik hebben even gepraat. Ze wist dat dit een doelrace voor mij was en ze zei dat haar training niet was waar ze wilde zijn. Jess's tempo plan voor mij was om de eerste 10 te lopen tussen een 8: 32-8: 52 tempo en te laten Nike Air Max 720 Femme dalen tot een 8:30 op mijl 10. Ik vroeg Fiona of ze zin had om een ??8: 40ish tempo te lopen, en ze zei dat ze het deed.

Geweldig! Ik heb een raciale vriend!

Vlak voor de start zette ik de Virtual Partner op mijn Garmin op een 8:42 tempo, wat zou neerkomen op een 1:55 finish. Ik had echt geen andere doelen in deze race dan naar PR, dus ik richtte me op 1:55. Ik kan niet beslissen of ik nu meer van Fiona of de VP hou.

We vertrokken en ik deed mijn gebruikelijke interne freak over waarom ik in godsnaam zo'n grote race rende, en waarom ik aan het fotograferen was voor wat een dergelijk ambitieus doel voelde. Misschien was dat 1:55:24 een toevalstreffer. Misschien zou ik het niet kunnen doen. Misschien zou mijn astma me storen. Ik had het warm. (Ik had op mijn telefoon het weer voor NYC gecontroleerd, niet voor D.C. Oeps.)

We bereikten de eerste mijl om 8:52, hoewel ik me herinner dat elke keer dat ik naar het rondetempo keek tijdens die mijl, het lager was dan dat. We renden de volgende mijl met een snelle 8:07 en ik begon me eigenwijs te voelen. Misschien zou ik dat kunnen volhouden voor de volgende 11.1? We raakten de 2-mijl marker en ik zei: "Wauw, we zijn al op mijl 2!" op precies hetzelfde moment dat Fiona deadpanned 'nog maar 11 mijl te gaan'. We liepen over de Memorial Bridge (net als in bijna elke andere D.C.-race die ik heb gelopen), en ik herinner me dat ik de camera's op dit punt zag en grijnzend als een dwaas. Ik voelde me geweldig!

De volgende 5 mijl liepen we nog steeds goed onder het bereik van 8:32 - 8:52 waar ik moest blijven. Ik wist dat er een enorme heuvel op komst was en ik dacht dat deze snelle kilometers ons zouden geven Nike Air Vapormax Homme enige tijd op de bank voor toen we onvermijdelijk op die heuvel vertraagden.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register