B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « temps de faire exploser »
April 26th, 2024, 12:38am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   temps de faire exploser
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: temps de faire exploser  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
temps de faire exploser
« on: March 4th, 2020, 6:25pm »

Modify message





Van de kant, slechte koolhydraten - ook bekend als eenvoudige koolhydraten - komen uit bronnen zoals tafelsuiker, Adidas Zx Flux Damen cakes, frisdrank, energiedranken, snoep, etc. Eenvoudige koolhydraten worden gemakkelijk afgebroken en worden snel door het lichaam opgenomen. Daarom zullen ze je bloedsuikerspiegel Nike Cortez Donna snel verhogen en je een snelle hit van energie geven, gevolgd door een crash, dit leidt tot hongergevoel waardoor je te veel eet. Daarom moet u uw eenvoudige koolhydratenverbruik op afstand houden, omdat ze geen duurzame energie bieden en gemakkelijker als lichaamsvet worden opgeslagen.

Overeten leidt echter tot gewichtstoename, ongeacht het type koolhydraten dat je eet. Daarom zijn het bijhouden van uw calorie-inname en moderatie de sleutels tot gewichtsverlies zonder Adidas Zx 750 D¨¢msk¨¦ in te boeten aan energie of hardloopprestaties. Er is echter geen magische pil. Neem de tijd en stel realistische doelen.

De neiging van de moderne mens is om te willen leren Nike Air Pegasus 83 Mujer door regels te leren. Maar de regels van vandaag blijken vaak de mythen van morgen te zijn. Toen ik bijvoorbeeld een halve eeuw geleden begon te rennen, was een van de regels die de meeste atletische coaches accepteerden (geloof het of niet!) Dat als je voetbal beoefent of op een warme dag rent, je geen koud water moet drinken . Voor sommigen was de regel helemaal geen water. Nadat te veel jonge atleten waren uitgedroogd en stierven, herkenden we uiteindelijk die regel voor wat het was - een mythe.

Helaas, vanwege ons voortdurende verlangen naar harde en snelle regels, werd die mythe vervangen door een nieuwe regel, belichaamd door wat ik een offici?le schreeuw hoorde over het PA-systeem v¨®¨®r de start van de New York Marathon een jaar: "Drink, drinken, drinken! ' De nieuwe regel was dat een hardloper zoveel mogelijk moet Adidas Zx Flux Herren hydrateren bij warm weer. Maar ook die regel blijkt een mythe te zijn.

Hoewel je gehydrateerd moet blijven, is het mogelijk om te gehydrateerd te worden. Een paar jaar geleden stierf een jonge hardloper op de Boston Marathon, en het rapport van de lijkschouwer zei dat de oorzaak een cascade van medische gebeurtenissen was die werd veroorzaakt door overmatige vochtinname. Een andere keer moest een van Amerika's beste ultralopers, Don Choi, 100 mijl uit de westelijke staten worden gehelikerd omdat hij te veel water had gedronken en door hyponatri?mie was getroffen. Je hebt water nodig, maar niet zo erg dat je een opgeblazen gevoel krijgt.

Trouwens, deze foto ... en de meeste van mijn foto's zijn de laatste tijd van Instagram, waar ik de afgelopen maanden geobsedeerd door ben geraakt. Ik ben theodorable (zwijg, jeugdbijnaam) als Nike Air Pegasus 83 Femme je me wilt volgen.]
Vanmorgen ontmoette ik Ashley voor een run. 5:15 Wakker worden, 5:45 5:51 Ik was in haar appartement.

We hebben samen ongeveer 8 km afgelegd en ik heb 1.2 afgelegd terwijl ik naar haar appartement rende en toen weer terug naar mijn eigen appartement. Mijn benen voelden aan als lood, en voor een goed stuk van de run konden we nauwelijks drie voet voor ons zien in het donker, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan en ik ben blij dat ik Ashley had om me te ontmoeten om me eruit te krijgen van bed.

Vandaag markeert een jaar op mijn werk. Het was een intense, maar na ontslag, ben ik blij om een ??baan te hebben, en ik ben er trots op dat ik ondanks mijn lange werkuren nog steeds mijn gewicht en hardloop (en, oh hey mijn marathon PR) houd.

Thanksgiving was vorige week, maar ik ben nog steeds dankbaar. Ok¨¦, Nike Air Max 90 Homme tijd om wat kerstmuziek in mijn oren te blazen en aan het werk te gaan.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register