B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « gedachten zou kunnen veranderen »
April 25th, 2024, 6:52pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   gedachten zou kunnen veranderen
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: gedachten zou kunnen veranderen  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
gedachten zou kunnen veranderen
« on: March 10th, 2020, 5:02pm »

Modify message





Sinds ik gisteravond mijn werk heb verlaten, heb ik in totaal bijna 10 mijl gerend. Ik rende gisteren de 4 mijl na het werk en toen ontmoette ik Jocelyn helder en vroeg vanochtend Nike Air Vapormax Mujer voor nog eens 6. Ik werd * verondersteld * vier mijl heuvels te doen, maar ik wist dat ik geen zin had om naar het park te wandelen voor het werk, en ik ben niet in staat om na het werk te rennen, dus ik was blij om mee te gaan voor Jocelyn's 6.

We wonen heel dicht bij elkaar, maar dit is de eerste keer (maar hopelijk niet de laatste!) Die we hebben ontmoet om te rennen.

We ontmoetten precies een blok van mijn appartement (WOO) en liepen de mijl naar de West Side Highway, twee mijl naar beneden en keerden terug. Ik wacht op mijn nieuwe Garmin-riem, dus ik rende weer met mijn telefoon en keek er niet naar en ging gewoon door het tempo van Jocelyn.

Die ik niet zou categoriseren als 'comfortabel'. We waren het zeker aan het pushen, maar niet zozeer dat ik het niet kon volhouden. Ik schatte mentaal dat we minder dan 8:30 mijl renden, Nike Air Zoom Pegasus 32 Dames maar toen we ons omdraaiden, zei Jocelyn dat we binnen 24 minuten 3 mijl zouden rennen. Of eigenlijk reed bijna een 5K voor 6.30 uur op een woensdagochtend. Dus we beginnen duidelijk aan een woensdag 5K-raceserie als je mee wilt doen.

We vertraagden een beetje in de tweede helft, maar hielden ons nog steeds onder een tempo van 9:00. Dus niet helemaal de "4 mijl heuvels" op mijn plan, maar nog steeds een solide training.

Toen we terugliepen, vertelde ik haar dat ik haar probeerde bij te houden, en ze zei hetzelfde over mij.

Geleerde lessen: laat iemand anders de Garmin dragen, rennen met iemand die je duwt, misschien je horloge breekt, Nike Free Run 2 Femme iets meer in jezelf gelooft, eigenlijk je verdomde heuveltraining doet.

Het was 06:05 uur. Het koffiezetapparaat zoemde terwijl ik eieren roerde en mijn moeder at stilletjes haar gebruikelijke yoghurt en fruit. Ik hoorde diep uitademen terwijl ze zichzelf een kop koffie inschonk. Ze was nerveus, maar het gezonde soort nerveus dat je krijgt als je op het punt staat buiten je comfortzone te gaan. Dat gevoel wanneer je niet zeker weet of je het kunt doen, maar je bent er klaar voor om alles te geven wat je hebt.

Het begon allemaal afgelopen voorjaar toen ik zag dat Trail Sisters en Merrell de handen ineen hadden geslagen om zes vrouwen avontuurlijke beurzen aan te bieden. Een uitbarsting van inspiratie trof me onmiddellijk. Mijn moeder en ik moeten dit doen! We droomden er al jaren van om een ??moeder-dochter-avontuur te doen, en dit Nike Air Zoom Pegasus 31 Dames was onze kans om een ??atletisch doel te delen, ergens mooi te reizen en meer dan wat dan ook om onze moeder-dochter-zusterschap te vieren.

Ons voorstel was om de iconische 11 mijl Crested Butte naar Aspen route te beklimmen, over de 12.500 feett West Maroon Pass. We hebben deze route gekozen omdat Colorado een speciale betekenis voor mijn moeder heeft. Om het uit te leggen, moet ik teruggaan naar 1966. Mijn moeder was een eerstejaarsstudent aan de Syracuse University en ging met haar vriend op de middelbare school uit toen ze onverwacht zwanger werd. Ze besloot door te gaan met de zwangerschap en de baby ter adoptie op te geven, wat in die tijd betekende dat ze in een kraamkliniek woonde. De culturele schaamte en het verdriet van het weggeven van een kind was hartverscheurend voor mijn moeder, net als voor veel vrouwen uit die Nike Cortez Mujer tijd. Wat ik van mijn moeder heb geleerd, is dat dit niet iets is waar je ooit overheen komt, maar in plaats daarvan verwerkt door vergeving, zelfliefde en veerkracht.

In de herfst van 1967 op 20-jarige leeftijd begon mijn moeder dapper opnieuw, zich inschrijvend aan de Universiteit van Colorado in Boulder. Ze werd aangetrokken door de schoonheid van de bergen en bracht de eerste helft van haar jaren 20 door met ski?n, wandelen en backpacken in de Rockies. (Uiteindelijk verhuisde ze terug naar de oostkust, begon haar maatschappelijke carri豕re, ontmoette mijn vader en had me, maar dat is een verhaal voor een andere keer.) Voor mijn moeder heeft Colorado altijd een nieuw begin, avontuur en mogelijkheden vertegenwoordigd, en we wilden dit vieren met onze moeder-dochter trek.

Ons avontuurvoorstel was een van de meer dan 200 die Adidas Zx 750 D芍msk谷 werden ingediend, dus toen we ontdekten dat we waren geselecteerd, waren we geschokt en trots en overweldigend dankbaar. Om dit alles in perspectief te plaatsen, toen mijn moeder in de jaren 1950 opgroeide, mocht ze niet eens sporten zoals de jongens. In die tijd was geen van de meisjes dat. Dit was v車車r Titel IX. Voor Kathrine Switzer in Boston. Voor Billie Jean vs. Bobby. V車車r de Wereldbeker Dames 1999. En zeker v車車r Venus en Serena. Nu, op 72-jarige leeftijd, investeerde een wereldwijd atletisch merk als Merrell in haar en Trail Sisters gaf ons een platform om ons verhaal te delen. Het voelde alsof we allemaal samen nieuwe atletische hoogten bereikten.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register