B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « t¨¦l¨¦vision nationale »
April 20th, 2024, 3:37am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   t¨¦l¨¦vision nationale
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: t¨¦l¨¦vision nationale  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
t¨¦l¨¦vision nationale
« on: March 18th, 2020, 5:13pm »

Modify message





Onnodig te zeggen dat ik tijdens mijn vijf jaar in New York veel paar raceschoenen heb doorgemaakt. Wonder boven wonder heb ik mezelf nooit een keer verwond - noch door een eindeloos aantal stoepmijlen te beuken, noch door met iemand / iets te botsen (behalve Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer die ene keer dat een duif recht in mijn linkerschouder vloog, denk ik). Ik struikelde wel op mijn gezicht. Vele keren. Weet je wanneer je verwacht dat iets plat is en je dan struikelt over, laten we Nike Air Max Command Heren zeggen, een stuk grind? Ja, dat heb ik gedaan. Vele keren. Met gezelschap, zonder gezelschap. Eenmaal aan de telefoon met mijn moeder tegelijkertijd (Jezus, ik was zo'n New Yorker! Ik heb multitasking uitgevoerd met rennen en praten met mijn moeder in Zweden ... heer). Ik heb permanente littekens op mijn beide knie?n van al het schrapen. Maar gooi me een technisch parcours en ik dans erdoorheen - grappig, nietwaar? Rennen is heerlijk in zoveel modes, en de manier waarop je soms volledig kunt uitrusten en ergens anders in je hoofd kunt reizen, is een van mijn favoriete dingen. Het lijkt erop dat ik dat in die jaren van het stadsleven naar een heel nieuw niveau heb gebracht.

Rennen in New York maakte me ook van binnen ernstig taai (het waren niet alleen de knieschijven die verhardden). Ik kwam moediger en assertiever uit, om het simpel te zeggen. Nike Air Span 2 Mujer Tegen het einde was ik niet eens terughoudend Adidas Eqt Support Adv Damen om naar de sportschool in de buitenlucht te gaan om mijn (nog verlegen) pull-ups te oefenen, zelfs dagen waarop het vol gangster-uitziende kerels in hoodies en wijde joggingbroeken zat. Voor mij was dat een grote overwinning. Maar de grootste overwinning van allemaal was dat ik door het hardlopen mijn eigen New York kon worden. Ik claimde elke voet bestrating die ik rende en Nike Air Max Tn Womens maakte die van mij. De mijne om naar huis te bellen. Mijne om te weten. Mijne om mijn weg terug te vinden. Een stad leren kennen vanuit het perspectief van een hardloper is uniek - je komt in zijstraten terecht waar je anders nooit naar op zoek was geweest, je wordt een deel van een gemeenschap, of je het nu leuk vindt of niet, je leert je weg te vinden in het ontbreken van een kaart en duidelijke routebeschrijving. Voor mij is het als de snelweg naar de geheimen van de door jou gekozen stad.

Ik grijnsde als Nike Air Max Thea Damen een idioot terwijl ik mijn 'gezonde' vakantiecocktail dronk, een glas sangria. Het deel van het segment waar je me echt kunt zien, is erg kort, maar hey, ik stond daar nog steeds op de nationale tv en dronk een heerlijke cocktail, dus ik klaag niet.

Ik heb net het segment van Tina bekeken en ze heeft het ook heel goed gedaan! Je kunt helemaal niet zeggen hoe nerveus ze is.

Jullie. Deze prijzen !! Ik was erg opgewonden om gewoon in de show te zijn, en ik zou opgewonden zijn geweest om gewoon in het publiek te zijn geweest, maar ik had het geluk om door te gaan op de dag dat ze Dr. Oz's 12 Days of Christmas filmden, dus iedereen in het publiek kreeg elk van zijn 12 favoriete dingen.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register