B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « relativamente lentamente »
April 25th, 2024, 3:12am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   relativamente lentamente
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: relativamente lentamente  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
relativamente lentamente
« on: March 19th, 2020, 6:01pm »

Modify message





Ik ben net terug van een bezoek aan mijn vader in het ziekenhuis, en man, ben ik nu dankbaar Nike Air Max Thea Womens voor mijn gezondheid. Natuurlijk voel ik me niet goed, maar ik heb gewoon een zware verkoudheid omdat ik uitgeput ben. Anders heb ik een lichaam dat in staat is om marathons te lopen, een lichaam waar ik blij mee ben en een lichaam dat me gezond houdt. Ik heb een paar gezondheidsproblemen, maar niets slopends of dat verstoort regelmatig mijn kwaliteit van leven. (Soms.) Hiervoor ben ik dankbaar.

En mijn vader heeft nu zeker wat pijn en ongemak, maar hij redt het ook wel. Ik ben ook dankbaar dat mijn ouders nog steeds grotendeels gezond zijn. Ik ben absoluut niet klaar om voor ze te zorgen. (Ik zou het in een oogwenk doen, maar ik hoop het niet heel lang te hoeven doen.)

Wat een mooie, zonnige foto, toch? Nike Air Huarache Dames De wachtruimte van het ziekenhuis is eigenlijk prachtig - er is een baby grand in de lobby (!?) - maar god, ziekenhuizen kunnen Asics Gel Lyte 3 Womens deprimerend zijn als je niet op de kraamafdeling bent. Ik hoop dat mijn vader morgen zoals gepland wordt vrijgelaten.

Ik zal waarschijnlijk morgen posten over waar ik nog meer dankbaar voor ben, maar op dit moment ben ik ook dankbaar voor deze (helemaal niet gezonde) sandwich die ik had voor de lunch uit de Market Basket. Zwitsers, kalkoen en Jarlsberg op een croissant. Alles wat ik wil is troostmaaltijd als ik ziek ben, en dit paste helemaal bij de rekening.

Trouwens, Glamour vroeg me om mijn favoriete tip om gezond te blijven voor Thanksgiving. Ga het bekijken! Ik doe alles om me over te geven, maar ik wil geen calorie?n verspillen aan het eten van dingen waar ik niet om geef, alleen omdat het voor me ligt Nike Air Max 97 Womens en het Thanksgiving is. Bovendien moet ik ruimte laten voor wijn en pompoentaart!

Als hardloper vind ik het heerlijk om te Nike Air Odyssey Herren voet een nieuwe stad, een nieuw strand of een nieuwe berg te verkennen. Het helpt me met jetlag, geeft me energie en stelt me ??in staat om een ??nieuwe plek te zien terwijl ik langs nieuwe geuren, kleuren en mensen ren. Allemaal terwijl ik het in mijn eigen tempo opnam.

Hardlopen tijdens het reizen vereist echter speciale uitrusting. Bovendien is er een dunne lijn tussen alles inpakken behalve het aanrecht en zo licht inpakken dat je je sportbeha dagelijks in de gootsteen wast. Ik heb veel fouten gemaakt tijdens het inpakken en ik heb me zelfs tot het laatste moment schuldig gemaakt aan uitstelgedrag voordat ik mijn stoffige rugzak uit de kast haalde.

Om mijn medereizigers en wegstrijders te helpen, heb ik een paklijst samengesteld die niet alleen geweldig is voor hardlopers, maar ook voor iedereen die lange tijd veel reist en hun Nike Air Max 97 Femme spullen van stad naar stad draagt.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register