B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « simplement de courir aussi »
March 29th, 2024, 10:09am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   simplement de courir aussi
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: simplement de courir aussi  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
simplement de courir aussi
« on: March 25th, 2020, 2:18pm »

Modify message





In mijn atletiekteam hadden we een atleet die van nature begaafd was. Ze plaatste zich bijna altijd goed in haar evenement en bracht punten die soms cruciaal waren voor onze overwinningen. Het kostte haar weinig moeite, en eerlijk gezegd was ze, als ze hard had gewerkt, een geweldige atleet. Kort voor onze regionale ontmoeting een jaar was ze betrokken bij een Nike Air Pegasus 89 Womens incident dat duidelijk respectloos was tegenover de coach, het team en de intense inspanning die door andere atleten werd geleverd. Onze coach schopte haar uit het team, maar toen hij zich realiseerde Nike Air Max Thea Hombre dat zijn atleten net zoveel op het spel hadden als hij, bracht hij het naar het team voor een stemming. Zittend in onze kleine kleedkamer kregen we een keuze. We kunnen haar terugbrengen in het team, of we kunnen het verbod handhaven, wetende dat het zeker onze punten en het potentieel voor de overwinning op de belangrijkste bijeenkomst van het jaar zou be?nvloeden. We hebben unaniem gestemd om haar niet terug te hebben, en besloten dat we liever integer zouden verliezen. De andere atleten hebben grote inspanningen geleverd bij de meet, velen van ons hebben extra evenementen gedaan om punten te verzamelen en we hebben de meet met een kleine marge gewonnen. De manier waarop we wonnen was veel belangrijker dan de overwinning zelf, of de trofee die daarbij hoorde.

Ik heb onlangs over dit incident nagedacht vanwege het bedrog Nike Air Max 97 Damen dat in ultramarathons aan het licht is gekomen. Nu weet ik dat het aantal hardlopers dat bij deze incidenten betrokken is klein is, en ik weet ook dat het waarschijnlijk is dat vals spelen in het verleden is gebeurd, maar het komt meer aan het licht in het tijdperk van technologie (en met alle trackrunners) en met behulp van sociale media om het woord te verspreiden. Ik denk dat het me stoort dat het zo in tegenstelling is met de redenen waarom ik ultras gebruik. In mijn gedachten, als je vals speelt in een ultra (of een race eigenlijk), bedrieg je jezelf echt van de intrinsieke waarde van het voltooien van de uitdaging.

Net zoals de integriteit van mijn universiteitsteam belangrijker was dan een regionale titel, is de echte waarde van ultras veel dieper dan een overwinning of een PR, of de coole trofee die je krijgt om te Nike Air Max 95 Womens eindigen. Het is de vreugde van een eerlijke inspanning. Het besef dat de persoon die de DFL afrondt, vaak dezelfde, zo niet grotere, inspanning heeft geleverd als degenen die op het podium staan. Het geniet van de wildernis die verbinding maakt met de wildheid in ieder van ons, en ook wat ons vrede brengt die je nergens anders kunt vinden.

Valsspelen staat ook haaks op de hele ultra-running community. Lopers op de eerste plaats wachten aan de startlijn om de overgebleven finishers aan te moedigen en iedereen wordt gevierd voor hun inspanningen. We accepteren alle soorten en mogelijkheden. Laten we ook eerlijk zijn, hoezeer ik ook van onze community houd, we zijn echt niet de 'coole kinderen'. Wij zijn het langlaufteam van de middelbare school van de volwassen wereld. Je kunt records verbreken en competities winnen, en je neemt Adidas Eqt Support Adv Damen nog steeds achterin plaats voor zelfs het meest beschamende slechte voetbal- of basketbalteam. Zeer weinig mensen buiten onze gemeenschap begrijpen zelfs wat we doen, laat staan ??geven.

We kwamen in precies een uur op 6,6 en ik werd voorzichtig opgewonden. Ik wist dat als ik het tempo kon vasthouden dat ik had, ik het had, maar ik wist dat er een grote heuvel op komst was. Ik bleef doorpluggen en keek niet meer op mijn horloge totdat Liz en ik ergens tussen de 9 en 10 kilometer uit elkaar gingen. Liz en ik hadden het over een tempo-band, maar zochten er nooit een op. Door wat snelle mentale wiskunde uit te voeren, dacht ik dat als ik 10 mijl tegen 1:30 zou kunnen en dat tempo zou volhouden, ik gouden zou zijn. Ik zou zeker 30 km kunnen rennen in 30 minuten. Ik zou zeker een tempo van 10 minuten kunnen aanhouden.

Op dat Nike Air Max 270 Donna moment was mijn strategie gewoon om zo sterk en hard mogelijk te lopen. Vanaf nu concentreerde ik me erop mijn kern strak te houden. Het is toch iets dat je moet doen, maar ik vergeet het altijd. Ik weet niet zeker waarom ik het heb gedaan, maar het heeft me zeker sterker gemaakt.

Van 10-12 liep ik vrij dicht bij een tempo van 9 minuten. Het was moeilijk, maar goed te doen. Ik bereikte mijl 12 om 1: 48ish en wist dat ik 12 minuten had om mijn doel van sub-2: 00 te halen.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register