B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « ein wenig frustriert war »
April 24th, 2024, 6:32pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   ein wenig frustriert war
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: ein wenig frustriert war  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
ein wenig frustriert war
« on: March 27th, 2020, 4:57pm »

Modify message





Hoe is Feetures begonnen, hoe lang zit je al in de sokkenwereld?
Feetures is in 2002 Nike Air Max 2017 Heren opgericht door oprichter Hugh Gaither. Hugh had een aantal jaren in de kousenbusiness gewerkt en lanceerde Feetures omdat hij geloofde dat er een beter Adidas Ultra Boost Womens lopende sok gemaakt kon worden dan momenteel op de markt verkrijgbaar was.
Wat maakt jouw producten uniek in vergelijking met andere merken?
Alle Feetures-sokken zijn gemaakt van vochtafvoerende synthetische / merinovezels en een naadloze teen om dikke naden te voorkomen die tot blaren kunnen leiden. Wat Feetures echter uniek maakt, is de gepatenteerde gerichte compressie in de boog. De compressie tilt de voet op en ondersteunt deze voor een optimaal kussen en ondersteuning van de voet voor elke uitdaging.

Dessert was waar ik wat voedselnijd kreeg. Ik besloot om te gaan met de passievrucht panna cotta, omdat ik de laatste tijd veel fruit en fruitsmaken verlangde, maar Gabriela en Chelsey Nike Air Pegasus 92 Womenskregen de ijscoupe met muntchocolade. Ze hebben een veel betere beslissing genomen dan ik. Na het eten gingen we naar Rye House voor nog een cocktail.

Ik Nike Air Max Command Womens had vanmorgen een gastroafspraak. Ik heb de afgelopen maanden last van mijn maag en ik hoopte op antwoorden. Ik weet dat het zoveel stress is, en ik probeer het zo goed mogelijk te doen, maar blijkbaar kan ik mijn maag niet voor de gek houden.

Hij vroeg mijn symptomen (eigenlijk veel dringend naar de badkamer moeten rennen) en zei meteen: 'Ja. Klinkt als IBS. '

Um ... ik weet het. Mijn darmen zijn duidelijk ge?rriteerd. Daarom ben ik hier, vriend.

Hij had me vorig jaar getest op coeliakie en alle tests (inclusief de genetische) kwamen negatief terug. Dus toen hij zei dat hij de antilichamen zou testen die op coeliakie duiden en een naald in mijn arm duwde voordat ik kon vragen Nike Air Max Tavas Donna waarom, was ik duidelijk een beetje in de war. Toen hij van arm moest wisselen om bloed uit een andere ader te halen, was ik gefrustreerd en verward.Adidas Nmd Dames  Het blijkt dat 1 procent van degenen die niet genetisch vatbaar zijn voor coeliakie er toch mee eindigen. Bedankt voor je grondigheid? Of zoiets?

'Werkt Immodium voor jou?'

"Wel, ja, maar ..." [dit was waar ik zou zijn doorgegaan "maar ik wil niet leven van een leven waarin ik Immodium verstik."

'Geweldig, houd je daar dan aan.'

"Um ?? Kan ik nog iets anders doen? '

'Je zou kunnen proberen te bezuinigen op tarwe.

"Oke. Nog iets anders?"

"Ja. Eet geen rauwe groenten.

"Ja, dat doe ik niet. Oh, en ik heb veel minder koffie gedronken en dat lijkt te helpen. "

"Oh goed! Ja, cafe?ne is een stimulans voor je spijsverteringskanaal. '

Dus het was overbodig om te zeggen dat ik een beetje gefrustreerd was dat ik niet meer antwoorden kreeg. Ik denk dat ik op zoek ga naar een second opinion (dus als je een behulpzame gastro kent in www.cafeverhoeff.nl NYC, ik ben alle oren), en experimenteer ik ook alleen. Ik blijf zonder koffie en experimenteer met het verminderen van gluten en kijk hoe die voor mij werken. Ik ga ook proberen om kleinere maaltijden vaker te eten, zodat mijn lichaam minder te verteren heeft.

De bestseller van Feetures is de elite no show-lijn, verkrijgbaar in drie kussenniveaus - ultralicht, licht en maximaal kussen.
Nog andere interessante informatie die u wilt delen?
Feetures heeft onlangs een dagelijkse collectie gelanceerd naast hun runlijn. De sokken zijn gebouwd met dezelfde technologie van de hardloopcategorie, maar met stijlen die geschikt zijn voor casual omgevingen. Uniek van concurrerende casual sokken, de sokken zijn gemaakt van duurzame synthetische materialen.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register