B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « arbres et les temp¨Śratures »
April 16th, 2024, 8:52pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   arbres et les temp¨Śratures
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: arbres et les temp¨Śratures  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
arbres et les temp¨Śratures
« on: March 31st, 2020, 4:21pm »

Modify message





Hoewel de staat Vermont misschien meer synoniem is voor Bernie Sanders, Ben en Jerry's en Phish, beloof ik dat er veel meer is in de Nike Internationalist Femme Green Mountain State! Stowe ligt in het hart van de Green Mountains, in Noord-Vermont. Hoewel Stowe vooral bekend staat om episch ski?n, heeft het zich het hele jaar door gestabiliseerd als een actieve stad en is het de afgelopen jaren een bestemming geworden voor mountainbikers, trailrunners en wandelaars. Stowe is een Nike Cortez Donna klein stadje; de thuisbasis van ongeveer 1.500 inwoners het hele jaar door, maar dat aantal kan exponentieel groeien op een poederdag of tijdens het hoogseizoen in het gebladerte! Ook al zijn we een kleine stad, het voelt alleen maar op de beste manieren als een kleine stad (denk aan Proost), en er is geen tekort aan plaatsen om te eten, paden om te rennen en dingen om te doen.

Wat het weer betreft, er is een algemeen Vermont-gezegde over het weer; "Als het weer je niet bevalt, wacht dan een paar minuten, het zal veranderen." We krijgen hier veel koud weer en sneeuw, Nike Air Max 97 Damen en de winter duurt over het algemeen elke maand die de letter "r" bevat. Hardlopen in de winter kan een uitdaging worden, vooral als je probeert te rennen, en investeren in micro-spikes of leren schroeven in je schoenen te zetten, kan een overlevingstechniek worden voor hardlopen in de winter. Ik heb ook geleerd dat soms de beste en veiligste optie om in de winter te hardlopen de weg of de loopband is, die geen van beide mijn favoriet zijn, maar soms gaat het erom dat je kilometers maakt en de gekken weghoudt! Het leren omarmen van de lange winters in Vermont is de sleutel geworden om niet alleen het koude weer te overleven, maar er ook echt van te genieten.

Ik ben opgegroeid als een "platlander" en woonde de eerste twintig jaar van mijn leven in Ohio, dus ik ben niet opgegroeid met ski?n en de winter omarmen. Sindsdien heb ik een liefde voor langlaufen ontwikkeld en heb ik nog niet echt de sprong gemaakt naar alpineski?n, Nike Air Max 90 Homme maar het omarmen van ski?n en de winter in een bergstad is een soort vereiste. Ik ben zeker niet de meest gracieuze persoon op langlaufski's, maar ik ben daarbuiten en dat voelt als een enorme prestatie op zich. Afgezien van de winters, is ons weer qua temperatuur meestal wat milder. Onze zomermaanden zijn over het algemeen warm zonder te warm te worden, hoewel deze zomer ongebruikelijk koel en regenachtig was. Herfstweer is meestal absoluut spectaculair en is mijn favoriete seizoen om te rennen. Tussen de verbazingwekkende kleuren die onze bomen weergeven voor de koelere temperaturen, lijkt de herfst zo'n speciale tijd in Vermont om de paden te verkennen en al die trailruns in te gaan voordat de winter aanbreekt.

Op mijn blog schrijf ik over mijn training voor de Hamptons Marathon ter nagedachtenis aan en eerbetoon aan de tweelingbroer van mijn man, 1e luitenant Michael LiCalzi, USMC, die stierf in Irak terwijl hij ons land diende in 2006. Ik ben zo vereerd dat ik gastblogging voor Theodora op Memorial Day. Als ik ren, denk ik aan Nike-Air-Max-720-Homme-c-49_51.html Mike, ik denk aan het verwoestende verlies van mijn Adidas Stan Smith Mujer familie, maar vooral aan zijn hero?sche offer voor ons land. Vandaag, op deze prachtige Memorial Day, vraag ik je om onze Fallen Hero, Mike, een lokale New Yorker, te herinneren die zijn leven voor ons heeft gegeven, evenals alle andere mannen en vrouwen die het allemaal hebben opgeofferd.

Elke marathon heeft een verhaal. Ik heb drie marathons gelopen en elk roept Nike Air Max Sequent 2 Herren verschillende herinneringen, beelden, geluiden, geuren op.

New York: over de Verrazano heen, de dreunende stem van Frank Sinatra gedempt door wind en golven, de menigte begint te rommelen op de Queensboro en de hoek om te draaien. Ah, Manhattan, het beste welkom ter wereld. Ik had tranen in mijn ogen toen ik de eerste straat beklom, en mijn mond deed pijn van het glimlachen zo groot.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register