B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « physiquement et mentalement »
April 20th, 2024, 10:21am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   physiquement et mentalement
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: physiquement et mentalement  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
physiquement et mentalement
« on: April 2nd, 2020, 4:04pm »

Modify message





Het was niet vanzelfsprekend om een ??race te zien als een manier om 'samen te zoeken of samen te streven' en ik vermoed dat er op zijn minst een paar andere zijn die een verband kunnen leggen. Van de basisschool tot de universiteit, ik herinner me momenten in al mijn basketbalteams waar mensen de spot zouden drijven met meisjes in het andere team. Het leek erop dat het aanvallen van persoonlijke optredens een manier was om te zeggen: 'Ik ben beter dan jij op en naast het veld.' Het maakte niet uit hoe aardig de meisjes van het andere team in werkelijkheid waren. Als ze een andere trui hadden, waren ze de vijand. Als een volwassene dacht dat deze houding niet klopte, werd er nooit iets gezegd. Wie kan ons de schuld geven? Onze houding was een directe Nike Air Max Command Womens weerspiegeling van wat de samenleving ons leerde. Roddelen en oppervlakkige redenen bedenken waarom we beter waren dan iemand Nike Air Max 270 Mujer anders, lijkt door de media gesteund te worden. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik deze houding zag ophouden toen ik een hardloper werd als volwassene, maar de roddels en onbeleefde opmerkingen hielden nooit op. Ik heb zelfs geleerd om niet te lezen door reacties op lopende artikelen of YouTube-reacties op lopende video's. Zoals ik hierboven al zei, hebben we altijd een keuze in hoe we de dingen willen zien. Als we willen dat concurreren betekent 'samen zoeken of streven', kunnen we dat mogelijk maken. Als we willen dat jonge meisjes het ook zo zien, laten we dan het goede voorbeeld geven.

Ongeveer een maand geleden liep ik de Flagstaff Sky Race 39k en kroop ik de zijkant van een berg op. Letterlijk kruipend Adidas Eqt Support Adv Womens op handen en voeten! Ik kijk hieronder en zie een vrouw. Ik kijk omhoog en zie twee vrouwen verderop. Het is ongeveer mijl 23 en we zijn allemaal ergens rond de laatste kwart mijl van een steile klim voor een snelle quad die bergafwaarts afdaalt naar de finish. 23 mijl en meer dan 8000 voet klimmen en daar waren we allemaal, ademend over elkaars ruggen. Er kwam een ??glimlach op mijn gezicht. Dit was bijzonder. Dit maakte het berglopen voor vrouwen spannend. Als ik zo laat in een race had gekeken en niemand had gezien, had ik misschien gewoon gedaan wat ik kon om mijn positie te behouden. Gelukkig was dat niet het geval. Deze vrouwen zouden me ervoor laten werken! Opnieuw merkte ik dat ik pijn had en diep naar elke kracht zocht die ik kon opbrengen. Mijn trail-zussen en ik lieten elkaar zien dat we veel meer uit onszelf kunnen Nike Tanjun Hombre halen als we samen zoeken en streven.

Ik had wat spullen die ik uit mijn hoofd wilde zetten en wat spullen die ik wilde uitstellen, dus uiteindelijk liep ik 10,23 mijl. Dat is juist. Ik heb vanavond na het werk een 10K uitgeschakeld. Ik heb het uitgevoerd in 1:03:07. Dat is een 10:08 tempo, dat is een beetje langzamer dan normaal, maar aangezien ik de afgelopen maand drie halve marathons heb gelopen en gefeest als een rockstar in Vegas, vind ik dat prima. Ik ben blij dat mijn eerste run na een week vrij lang en plezierig was. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik niet train voor een race, en het was best geweldig. Ik rende rechtstreeks naar Duane Reade voor wat kokoswater, waar ik de laatste tijd echt verslaafd aan ben.

Buigend om mijn middel in een poging om te zwemmen met een zwaan tijdens een yogales buiten, werd Nike Air Max 2017 Damen mijn beweging snel gestopt door de strakheid in mijn hamstrings. Mijn ogen keken omlaag naar het doel om mijn vingertoppen mijn tenen te laten raken. Glitterverf weerkaatste in het middagzonlicht om me eraan te herinneren dat het ok¨¦ was dat ik er waarschijnlijk niet helemaal zou komen. De verf op mijn tenen deed me denken aan de race die ik minder dan een week geleden liep. Een diepe ademhaling hielp me om door te gaan en ik dacht terug aan de hard verdiende finish.

Ik stond met mijn ellebogen en voorhoofd op de achterklep van de DJ van mijn vriend, de vrachtwagen. Gedwongen door mijn houding keek ik neer op mijn zweet, zonnebrandcr¨¨me en met stof bedekte benen en schoenen. Mijn knie?n stuiterden en trilden ritmisch om de pijn van 80 kilometer te verlichten. DJ maakte behoedzaam mijn schoenen los en trok moedig Nike Air Pegasus 89 Mujer mijn sokken uit ... mijn glimmende tenen lieten ons allebei Adidas Zx 700 Uomo glimlachen.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register