B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « ich wieder gewinnen »
April 18th, 2024, 7:41pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   ich wieder gewinnen
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: ich wieder gewinnen  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
ich wieder gewinnen
« on: April 24th, 2020, 3:13pm »

Modify message





De enige frisse lucht die ik 72 uur lang inademde, was de trek van de kilte van New Hampshire in februari toen ik de schuif op mijn serre opende en sloot om mijn honden in of uit te laten, gevolgd door een piepende ademhaling terug naar de bank. Ik was al meer dan een week ziek en werd erger. Ik voelde mijn zwaarbevochten conditie wegsmelten als boter in een hete koekenpan.

Een deel van het probleem om een ??hardloper Nike Internationalist Hombreop masterniveau te zijn (ik ben 56), is hoe snel we Nike Tanjun Donna spierkracht verliezen door onbeweeglijkheid als gevolg van letsel of ziekte. Hoewel mijn 81-jarige moeder mijn toewijding aan trailrunning ondersteunde, herinnert ze me eraan dat 'oude botten langzaam genezen'. Ik heb het gevoel gehad dat het twee keer zo lang duurt om weer te herstellen wat ik verlies in conditie door blessure of ziekte, dan toen ik in de dertig was.

Deze specifieke luchtwegaandoening kwam precies in het midden van mijn goed geplande trainingsschema voor mijn langste maar toch trailrun-race, gepland voor Moederdagweekend. Het wordt de 'Wapack and Back' genoemd, met drie verschillende lengtes om uit te kiezen: 34 km - enkele reis, 43 - heen en terug, of 50 - heen en terug, plus nog zeven. Het pad ligt in het zuiden van New Hampshire en reist over verschillende knobbelige, wanna-be bergen naar de uitlopers van de Witte Nike Air Max 95 Donna Bergen. Ik had drie jaar geprobeerd om me aan te melden voor de race, maar omdat het aantal deelnemers beperkt is om het verkeer op het parcours te minimaliseren, bleef ik mezelf op de wachtlijst bevinden. De aanmelding voor dit jaar is op 1 februari om middernacht geopend. Ik dutte op de bank en wilde mezelf om middernacht wakker maken. In plaats daarvan werd ik om 01.20 uur wakker, ingelogd en ... alle slots voor de 21.5 waren al bezet. Dat gold ook voor de slots voor de jaren 50. Dat verliet de route van 43 mijl. Ik had er vertrouwen in dat ik trainingstijd had om klaar te zijn voor 21.5. En ik wist net zo goed dat ik 43 niet kon voltooien. Ik haalde diep adem, plaatste toch al mijn informatie, betaalde het hogere inschrijfgeld en schreef me in voor de 43 mijl. De volgende dag heb ik de organisator een e-mail gestuurd en mijn zaak Nike Air Force 1 Womens bepleit ... dat ik een Mater's level runner was, dat ik al 3 jaar heb geprobeerd om aan deze race deel te nemen, en alsjeblieft, alsjeblieft, kan ik alsjeblieft overschakelen naar de 21.5? Hij zei ja. Ik was in!

Afgelopen zomer liep ik twee 15 mijl lange trailraces en aan het einde had ik nog steeds wisselgeld op de bank. Ik volgde dit jaar een soortgelijk trainingsplan, waarbij ik langere kilometers op de weg met heuvels optekende. Ik rende drie dagen per week en roeide op een erg samen met gewichtheffen drie dagen per week. Vlak voordat ik ziek werd, had ik een wegrit van acht mijl en een totaal van 16 mijl voor de week. Ik voelde me op het goede spoor.

Maar die luchtwegaandoening zette me terug. Ver terug. Hoe zou ik terugwinnen wat ik had verloren? Ik was in paniek dat mijn kans om mee te doen aan de 21,5 mijl lange Wapack and Adidas Yeezy Boost 350 Damen Back mij nog een jaar zou ontgaan.

Ik hou van eten. Veel.Nike Air Max 270 Hombre  Zo kwam ik op een plek waar ik niet tevreden was met hoe ik eruitzag. Ik heb nog steeds trek in eten dat niet goed voor me is. Soms heb ik het, meestal niet. Dus ik ben enthousiast om nieuwe lunchplekken in de buurt van mijn kantoor te proberen. Vandaag heb ik bbap geprobeerd, een Koreaanse plaats op 54 en 9. Ik heb deze kip en groenten over bruine rijst. Yum!
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register