B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « devenus parents en novembre »
April 25th, 2024, 3:02am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   devenus parents en novembre
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: devenus parents en novembre  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
devenus parents en novembre
« on: May 7th, 2020, 5:49pm »

Modify message





Een man, naar wie ik werd verwezen via een vriend, vertelde me dat ik hem kon bellen om alle vragen over de route te stellen. Hij pakte de eerste ring op en voordat ik mezelf voorstelde, begon hij: 'H¨¦, dus ik ben gewoon een naam voor je, toch? Nou, laat me je vertellen wie ik ben, zodat je wat context hebt ... 'Vervolgens ging hij verder met zijn carri¨¨re en Nike Air Pegasus 89 Herren hervatte Wasatch Mountain terwijl ik daar zat, aanvankelijk dankbaar dat hij bereid was zijn tijd met mij te delen, aangezien hij zo heeft doorgebracht vele dagen op het terrein van de WURL ... maar toen hij eenmaal zijn mening over de route uitspuwde, zijn waarschuwende 'advies', verhalen over zijn eigen capaciteiten - allemaal zonder me een enkele vraag te stellen over mijn eigen ervaringsniveaus - wist ik dat ik moest krijgen zo snel mogelijk van de telefoon af. Hij had geen idee wie ik was. Hij heeft me nooit een keer gevraagd waar ik vandaan kwam. Alles wat hij wist was dit: ik was niet ingesloten in grote trailrunninggemeenschappen; Ik probeerde de onderneming op afstand te plannen (probeerde informatie van andere mensen te vinden); en ik was een vrouw.

Het zette me aan het denken op andere momenten in mijn leven toen ik ongevraagde praatjes en ¨¹ber-waarschuwend advies kreeg voor Nike Air Max 270 Damen mijn buitenactiviteiten. Op een dag deze winter vertelde een man op Green Mountain, op slechts een paar kilometer van mijn huis, me over de veiligheid van beren terwijl ik halverwege was. Hij vroeg nooit naar mijn comfort rond beren. Wist hij van de tientallen uren die ik heb besteed aan leiderschapstraining in de buitenlucht? Of mijn jaren van Wilderness First Responder en EHBO-trainingen en certificeringen? Nee. Omdat hij het nooit heeft gevraagd.

Een andere keer was ik in Joshua Tree National Park en riepen twee oudere mannen "Veel plezier en wees veilig!" als mijn vriend, een andere vrouw, en ik gingen uit elkaar op zoek naar keiproblemen. Ik vroeg me af of ze wel of niet zouden hebben geroepen: 'Wees veilig!' aan twee 20-jarige mannen die met crashpads op hun rug lopen?

Deze technologie betekent slimmere isolatie, minder volume, minder gewicht en meer comfort. Het helpt temperatuuroverdracht Nike Air Max 97 Damen te elimineren met een dikte van 20 Nike Air Max 90 Hombre Azul mm aan de onder- en bovenkant en 10 mm aan de voor- en achterkant.

"Het in kaart brengen van isolatie ... aangezien de meeste 'kilte' verloren gaat via de bodem, hebben we veel isolatie aan de onderkant aangebracht. We hebben er een aantal weggelaten langs de muren, dus het is minder omvangrijk en steekt niet uit aan beide kanten, bijvoorbeeld, zodat het nog steeds bij je lichaamsprofiel past. Het is licht genoeg en heeft de juiste technologie, dus je vindt het niet erg om afstanden te dragen ", zegt Ebner. Dustin is een fervent hardloper en is toevallig onze Run Group co?rdinator hier bij Holabird Sports. Zijn favoriete race is de Chesapeake Bay Bridge 10K en hij heeft hem sinds zijn oprichting elk jaar afgemaakt. Consistentie behouden met hardlopen en fitness is een welkome uitdaging geworden Nike Air Max 270 Uomo voor hem en zijn vrouw nadat ze afgelopen november ouders waren geworden. Sporten in de kelder in plaats van in de sportschool en alleen hardlopen om 5 uur 's ochtends of de joggingwagen duwen is de nieuwe norm geworden.

"Het is voor mij moeilijker dan ooit om fit te blijven, maar niets is te vergelijken met het ouder zijn. De motivatie en vreugde die ik krijg om een ??rolmodel voor mijn dochter te worden, motiveren me meer dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Maak geen excuses, aanpassen en vooruitgang blijven maken. "
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register