B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « entworfen und inspirieren »
March 29th, 2024, 3:14pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   entworfen und inspirieren
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: entworfen und inspirieren  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
entworfen und inspirieren
« on: May 14th, 2020, 3:22pm »

Modify message





De weken en maanden voorafgaand aan een uithoudingsevenement worden besteed aan het zorgvuldig voorbereiden op, obsessief nadenken over en constant praten over het evenement.

De Adidas Eqt Support Adv Femme weken (en soms maanden) na een uithoudingsevenement worden besteed aan het herstellen van, obsessief nadenken over en constant praten over de gebeurtenis.

Iemand hebben die het geduld en de moed heeft om naar me te luisteren, herhaalt en herleeft elk moment rond mijn meest recente gebeurtenissen keer op keer, terwijl ik en al mijn tassen door een drukke luchthaven worden gedragen vanwege mijn DOMS na de race: goed. Hij is iemand die nooit klaagt over de meerdere nachten na een race waarin zijn slaap abrupt wordt onderbroken door pijnlijke kreten als gevolg van spierkrampen.

J en ik hebben ons in een opwelling in meer dan ¨¦¨¦n top-van-nacht, rim-to-rim-to-rim, een enkele Snicker-bar-voor-de-volgende-4-uur-hachelijke situatie begeven. Bij meer dan een van deze gelegenheden hebben fysieke en mentale vermoeidheid en leed ertoe Adidas Stan Smith Donna geleid dat een van ons de ander de schuld geeft omdat hij niet snel genoeg beweegt, zich niet aan het plan houdt of zijn taak niet heeft gedaan om de calorie?n voor de reis nauwkeurig te berekenen. Wat bij meer dan ¨¦¨¦n gelegenheid is ge?scaleerd tot verhitte discussies over hoe de ander gewoon niets goed kan doen, op of naast het pad: slecht. Hoewel latere observatie van GPX-bestanden aangaf dat de tijdelijke, door agitatie veroorzaakte piek in adrenaline enkele negatieve splitsingen mogelijk maakte: niet slecht.

Vakanties en lange weekenden zijn gepland rond races: A-races, B-races en C-races. Al onze reistijd is gepland rond een lang trainingsavontuur Adidas Zx Flux Damen of crewing- of hardloopwedstrijden. Soms, wanneer we op prachtige plaatsen meerdaagse avonturen beleven, pauzeer ik om de relatief schone, comfortabele dagwandelaars te observeren Adidas Superstar Womens Red terwijl ze zich op hun gemak over het pad bewegen zonder rugzakken, geschaafde knie?n, koplampen en vrij van zichtbare ellende. Ik kijk hoe stellen ontspannen in hun hangmatten langs het pad wiens enige doel die dag was om in hun hangmat te komen en te ontspannen. Ik vraag me af hoe dat moet zijn als we schuifelen door bedekt met vuil en soms bloed, uitgedroogd en uitgeput, uren van onze start- en eindbestemmingen voor de dag.

Een beetje schakelen, laten we het over Federer hebben. De RF97- en Pro Staff-lijn zijn 100% ontworpen door Roger Federer zelf en inspireren alle esthetiek van het racket van 2017. Wilson wilde dat spelers, jong, oud, Nike Air Pegasus 83 Herren ervaren, onervaren, zich Federer voelden toen ze zich voorbereidden en het veld opgingen.

Dus naast de door Federer ontworpen rackets, cre?erde Wilson de Federer DNA Backpack and Bag-lijn Adidas Zx 750 Womens in Wilson rood en Federer Pro Staff zwart.

De premium Wilson Federer DNA-rugzak zwart is ontworpen met een slanke en verfijnde kleur met rode details voor een serieuze uitstraling op de baan. Deze zeer draagbare tas heeft een groot hoofdvak om je schoenen en favoriete spullen in mee te nemen als je van en naar de tennisbaan reist. Met deze speciale handtekeningtas van Roger Federer kun je ten minste twee van je favoriete frames meenemen om te oefenen en toernooien.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register