B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « belegt den zehnten »
April 19th, 2024, 6:13pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   belegt den zehnten
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: belegt den zehnten  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
belegt den zehnten
« on: May 19th, 2020, 12:21pm »

Modify message





Ons programma heet toepasselijk "Happy Trails!". We ontmoeten elkaar twee keer per week als groep. Hoewel we allemaal vrouwen zijn, zijn we een diverse groep wat betreft onze leeftijden, onze achtergronden, ons werk en onze hardloopervaring. Na slechts een paar keer hardlopen op de paden, leerden we de definitie van "doelgericht lopen" op de beklimmingen, dat de eerste keer dat je een heuvel afloopt super eng kan zijn, en het gevoel een zware trail af te werken 's morgens vroeg is (bijna) beter dan een kopje koffie.

Een paar weken na het Adidas Zx 700 Damen programma ontdekte ik wat "loslaten" voor deze dames betekende. Velen hebben lange dagen gewerkt, maar ze komen nog steeds opdagen voor onze trainingsrun op donderdagavond. Er vindt een transformatie plaats als ze hun make-up verwijderen en hun trailschoenen aantrekken. het loslaten van de oneindige 'to do'-lijst, al is het maar voor een korte tijd. Ze zijn misschien uitgeput van hun dag, maar het gebabbel en het inhalen van deze Trail Sisters is levendig en geanimeerd. Voor sommigen is dit het enige uur van de dag dat ze voor zichzelf hebben uitgekozen en ze zijn vastbesloten er het beste van te maken. Elke week kijk ik hoe deze dames doen wat ze ooit dachten dat ze nooit zouden kunnen; Ik ben onder de indruk van hun vastberadenheid, hun positiviteit en het 'zusterschap' dat zich in slechts een paar maanden heeft ontwikkeld. Ze delen Nike Air Max 97 D¨˘msk¨¦ hun water, hun energiekauwen, hun verhalen en veel gelach.

De paden die we lopen zijn slechts een paar kilometer verwijderd van waar de meesten van ons wonen, maar het voelt alsof we in een andere wereld zijn. Door in de natuur te zijn, kunnen we volledig in het moment zijn en ons op een dieper niveau verbinden met onszelf, elkaar en het universum. We rennen niet altijd samen, maar we verliezen elkaar nooit uit het oog; de paden verkleinen de ruimte tussen ons en brengen ons dichter bij elkaar.

Ons programma wordt afgesloten met onze Trail Joy 15K-race op 16 september, maar ik denk dat dit nog maar het begin is van een lange trailrunning-reis voor veel van deze dames. Dit programma heeft deze groep zowel fysiek als mentaal uitgedaagd, maar met de steun van hun Trail Sisters hebben deze dames de moed gevonden om dingen te proberen Nike Air Max Tavas Herren die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden, net zoals ik nooit had gedacht dat ik de lijn zou volgen bij de Bulldog 50K in Malibu afgelopen augustus. De aanmoedigende woorden van mijn nieuwe Trail Sisters droegen me door de race en ik ben zo opgewonden om hetzelfde voor hen te doen. Er is geen limiet aan wat deze dames kunnen bereiken, vooral met de steun van het zusterschap op de paden.

Novak Djokovic tegen Philipp Kohlschreiber - Deze lijkt het neusje van de zalm als het gaat om intrigerende matchups in de eerste ronde. Djokovic domineerde de head-to-head 6-1, maar Kohlschreiber liet zien hoe gevaarlijk hij vorige week was toen hij Federer in de eerste ronde in Halle bijna verdreef. Plus gras is verreweg zijn beste oppervlak, dus Djokovic kon al vroeg een run voor zijn geld krijgen.

Nicolas Almagro v.Gilles Simon - Almagro Nike Air Zoom Pegasus 36 Damen gaat de bal slaan en Simon zal al het tempo dat naar hem wordt gegooid absorberen. Het paar speelde niet meer sinds 2012 en op dit moment lijkt Simon de betere speler te zijn, maar het contrast in stijlen kan de eerste ronde opfleuren.

Sergiy Stakhovsky v. Borna Coric - Nike Air Max Command Hombre Deze twee hebben dit jaar twee keer gespeeld en verdeelden beide vergaderingen. De banen van Wimbledon zijn niet zo snel als vroeger, maar je kunt er zeker van zijn dat Stakhovsky zal profiteren van de lage bounces en snelle omstandigheden om het net en de eindpunten vroegtijdig aan te vallen.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register