B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « nemen en de dobbelstenen »
March 28th, 2024, 6:09pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   nemen en de dobbelstenen
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: nemen en de dobbelstenen  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
nemen en de dobbelstenen
« on: May 20th, 2020, 4:37pm »

Modify message





Rafa stapte naar de rechtbanken in Monte Carlo met een nieuw verduisterd prototypeframe en bevestigde na zijn eerste wedstrijd Nike Air Max 95 Homme dat hij inderdaad is overgeschakeld naar een nieuw frame voor het Europese gravelseizoen. Nadal beweerde dat de wijziging voor het seizoen was gepland, maar dat het racket niet op tijd klaar was. Hij vertelde verslaggevers dat het nieuwe racket een meer open snarenpatroon heeft en hem meer kracht en topspin zal bieden, maar minder controle.

Hoewel de verhuizing een beetje riskant lijkt, gaan we naar het deel van het schema dat traditioneel Nadal's brood en boter was, maar Roger Federer heeft laten zien dat een verandering van uitrusting een groot verschil kan maken in de prestaties van een speler. Ik ben benieuwd hoe het nieuwe frame het spel van Rafa be?nvloedt, maar ik ben ook erg ge?nteresseerd om wat meer te leren over het frame en de specificaties ervan. We hebben al gehoord dat het nieuwe frame een iets meer open Nike Internationalist Womens snaarpatroon heeft en te oordelen naar het uiterlijk van het frame, zal het een nieuwe vermelding in de AeroPro-familie zijn. Maar wordt het een heel nieuw frame? Een bijgewerkte, speciale "Nadal" AeroPro Drive? Of toch iets anders?

Op dit moment zijn er tal van vragen over Nadal en zijn nieuwe frame, maar we zullen zien hoe het de komende weken gaat met een van de topspelers van tennis!

Het spijt me te horen dat je een gebarsten racket hebt. Ik weet hoe gehecht ik ben aan mijn frames en het stinkt altijd wanneer je een van je frames moet terugtrekken.

Ik zou zeggen dat het waarschijnlijk van een paar factoren afhangt. Allereerst moet u begrijpen dat er geen manier is om te garanderen dat het racket niet zal breken tijdens het bespannen. Het rijgen zorgt voor een aanzienlijke belasting van het frame, zelfs onder de beste omstandigheden, dus het rijgen van een frame dat al is aangetast, is altijd een riskant voorstel. Ten tweede is het belangrijk om te begrijpen dat een gebarsten frame - zelfs al is het maar een haarscheurtje - niet zal spelen zoals het zou moeten.

Dat gezegd hebbende, hier zijn mijn twee cent: aangezien de snaren al zijn verwijderd, is het racket momenteel toch niet goed voor iets anders dan decoratie. Als de scheur zo klein is als je het beschrijft en je het racket moet laten spannen (het is het enige racket dat je hebt en je hebt bijvoorbeeld morgen een match), dan is het misschien ok¨¦ om het te laten spannen, zolang het racket had geen sentimentele waarde. Als het racket ¨¹berhaupt enige sentimentele waarde heeft en je zou van streek zijn als het kapot was, dan is het waarschijnlijk het beste om je verliezen te beperken en het niet gespannen te laten.

In uw vraag zei u dat de scheur die u opmerkte vrij klein was. Als de scheur ernstiger leek, zou dat om een ??paar redenen de situatie waarschijnlijk een beetje veranderen. Ten eerste, als het racket ernstig gebarsten is, zal het zeker niet Nike Air Max 2017 Damen spelen of presteren zoals je zou verwachten - zelfs niet met een nieuwe set snaren. Ten tweede: hoe ernstiger de scheur, hoe groter de kans dat het racket instort tijdens het bespannen of kort daarna. Het komt erop neer dat het een spelbreker is om voor snaren en / of arbeid te betalen, alleen om een ??racket te hebben dat slecht speelt of een racket dat helemaal kapot gaat.

Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening en hoe ik ermee om zou gaan als het een van mijn rackets was. Uiteindelijk is het aan jou of je het risico wilt nemen en de dobbelstenen wilt gooien. Als je het zelf gaat rijgen, is het helemaal aan jou. Als je iemand anders het laat rijgen, dan is het duidelijk tussen jou en je stringer.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register