B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « verschillende redenen »
April 19th, 2024, 4:12pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   verschillende redenen
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: verschillende redenen  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
verschillende redenen
« on: May 26th, 2020, 1:50pm »

Modify message





Met meer dan 30 jaar uitgebreide technische ervaring is Solinco volledig toegewijd en gefocust op het blijven leiden van de industrie op het gebied van baanbrekende technologie?n en de ontwikkeling van hoogwaardige producten. Hun Barb Wire-tennissnaar is geen uitzondering. De nieuw ontwikkelde, ultra-performante co-polyester snaar is ontworpen en gevormd om een ??maximaal spin- en bijtpotentieel te genereren, terwijl het een superieure allround speelbaarheid biedt. Dit maakt de Barb Wire een must voor de speler die op zoek is naar extra spin en geweldige speelbaarheid.

Mijn ervaring met deze snaar was over het algemeen positief. Ik ben onlangs Nike Air Vapormax Damen overgestapt naar polys van multifilament synthetische snaren als aanvulling op mijn hardwerkende topspin-speelstijl en probeer het breken van snaren te verminderen. Dit is de eerste Solinco-poly die ik heb getest en ik was behoorlijk onder de indruk van hoeveel het mijn spel verbeterde.

Ik heb de Barb Wire in mijn Aero Pro Drive tennisracket gespannen met een spanning van 52 pond met behulp van Pojie String Extenders. Solinco Barb Wire voelt qua speelbaarheid erg prettig aan. Ik voelde meer feedback en beet dan de Babolat-verslaving die ik eerder gebruikte. Spin wordt meestal gegenereerd door techniek en niet in de eerste plaats door snaar, maar ik merkte veel meer controle en voegde spin toe met schoten die vaker op of nabij de basislijn landden.

Omdat het een polyester snaar was, dacht ik dat ik veel meer speeltijd en duurzaamheid New Balance 999 Femme uit de snaar zou halen dan slechts zes sessies. De snaar brak tijdens het retourneren van een opslag, maar andere factoren hebben mogelijk de breuk be?nvloed, waaronder spanning en de langgerekte sweet spot met Pojie of het open snaarpatroon van de Aero Pro Drive.

Over het algemeen was mijn ervaring met de Barb Wire positief. Voor de prijs en de toegevoegde spin die je krijgt met deze slank uitziende poly-string, zou ik het alleen een vier van de vijf sterren geven omdat de duurzaamheid niet zo sterk was als ik dacht dat het zou zijn. Het zal moeilijk zijn om op dit moment een snaar te vinden met meer spin en bite dan Barb Wire. Ik zou dit aanraden aan een speler die spin en uitstekende speelbaarheid aan zijn spel wil toevoegen.

Tot die ochtend van vorige week had ik sinds 2012 geen atletiektraining meer gedaan. Ik had al mijn Nike Air Presto Damen kwaliteitstraining gedaan in de vorm van heuvelachtige tempo-runs op onverharde wegen, heuvelherhalingen en lange runs in de bergen. Voor het grootste deel had ik redelijk goede resultaten met dat systeem en miste ik de track helemaal niet. De voldoening en kameraadschap die de 12-daagse training me gaf, duwden me echter om in 2017 meer #runcrozet-track-workouts te doen als mijn schema voor de vroege ochtendvergadering het toelaat. Wat "oud" is, is weer nieuw voor mij!
Deze beslissing om open te staan ??voor iets nieuws - in dit geval een nieuwe wending aan mijn training - weerspiegelt mijn hardloop (en levens) mantra's voor 2017: ik heb de woorden "Open" en "Luister" gekozen om me dit jaar te begeleiden. In 2016 was mijn mantra 'Dankbaar'. In 2015 koos ik voor 'Fast and Light' en in 2014 was het 'Fearless'. Ik voel me om verschillende Adidas Tubular Femme redenen aangetrokken tot 'Openen': ik kan het gebruiken als werkwoord ('Ik sta open Nike Air Max Motion 2 P¨˘nsk¨¦ voor nieuwe avonturen; ik wil me openstellen en kwetsbaarder zijn', enz.), Evenals een zelfstandig naamwoord (' Zoek naar de opening ') en als bijvoeglijk naamwoord (' een open deur ... ').
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register