B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « phoque dans la baie »
April 19th, 2024, 9:03am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   phoque dans la baie
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: phoque dans la baie  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
phoque dans la baie
« on: May 27th, 2020, 5:07pm »

Modify message





Hier Nike Air Zoom Pegasus 31 Herren bij Holabird maken we ons op voor de French Open! We hebben enkele voorspellingen gedaan over welke spelers de overwinning zullen behalen. Vertel ons wat je denkt of voeg er zelf een toe en kom daarna terug om te zien wie gelijk had, wie er dichtbij was en wie zich helaas vergiste.

Herenkampioenschap: Rafael Nadal - Als 8 van de laatste 9 French Opens zijn gewonnen door de huidige nummer 1 van de wereld, waarom zou je dan met iets goeds rotzooien? Nadal helemaal!
Dameskampioenschap: Maria Sharapova - Met een record van 46-3 op klei sinds begin 2012 (en die drie verliezen gaan naar S. Williams), voel ik me overstuur als Sharapova haar plaats als koningin van klei weer inneemt.

Herenkampioenschap: Andy Murray- Hij behaalt grote overwinningen in de Wimbledon en Australian Open van vorig jaar. Hij staat zeker voor een zware strijd als Adidas Zx 750 Mens hij Nadal gaat verslaan, maar ik zal zijn naam naar buiten gooien om de advocaat van de duivel te spelen.
Dameskampioenschap: Serena Williams - Ze is mijn favoriet omdat ze zo leuk is om naar te kijken en ik denk dat ze zeker op jacht is naar een herhaling van vorig jaar.

Herenkampioenschap: Rafael Nadal - Hij wint zijn 5e op rij omdat hij nog steeds nummer 1 is en hij domineert de klei als geen ander op dit moment.
Dameskampioenschap: Agnieszka Radwanska - Ik zou haar niet alleen graag zien winnen, ik geloof echt dat dit een goed jaar voor haar gaat worden. Maar met het gebrek aan dominantie in het vrouwentennis op dit moment, zou het gemakkelijk een gooi kunnen zijn.

Herenkampioenschap: Nadal vs. Wawrinka in de finale - Het is moeilijk om iemand anders te kiezen dan de achtvoudig regerend kampioen van Roland Garros, zelfs als Nike Air Max Command Homme hij tot nu toe een slecht jaar achter de rug heeft. Nadal voor de overwinning.
Dameskampioenschap: Williams vs. Sharapova in de finale - Een herhaling van de finale van vorig jaar. Serena domineert niet altijd op klei zoals op de hardcourt, maar ik denk dat ze haar derde French Open kan herhalen en winnen. Serena voor de overwinning.

Eindelijk, na te veel runs te hebben doorgebracht met huilen en me afvragen waarom ik nog steeds pushte, realiseerde ik me dat rust echt was wat ik nodig had. Na een paar dagen werd ik er zelfs behoorlijk goed in. Ik had alleen toestemming nodig om uit te rusten en wat tijd om de overgang te achterhalen; om een ??nieuwe routine op te zetten.

Ik leer deze perioden van ontspanning en mezelf toestaan ??om in een langzamer tempo te bewegen, is een traktatie. Ik kom sterker, gemotiveerder en gretiger terug. Er zijn zeker dagen dat ik geduldiger moet zijn en niet zo streng voor mezelf moet zijn, maar die dagen worden steeds gemakkelijker. Ik laat mezelf rusten in grootsheid.

Als geregistreerde di?tist ben ik er trots op dat ik ervoor zorg dat aan mijn voedingsbehoeften wordt voldaan via mijn dieet. Ik eet twee keer per week vis, driemaal daags zuivel en bij elke maaltijd een regenboog. Ik ben ervan overtuigd dat ik eet op een manier die de fysieke eisen van training ondersteunt, terwijl ik nog steeds geniet van mijn liefde voor lekker eten.

In het verleden heeft dit denken me ervan weerhouden regelmatig mijn bloed te laten testen om er zeker van te zijn dat al mijn biomarkers op ¨¦¨¦n lijn liggen. Maar na enkele maanden vermoeidheid en traag herstel, werd het tijd dat ik mijn eigen advies ter harte nam en me liet testen. Wanneer klanten me vertellen dat ze denken dat ze moe zijn omdat ze een laag ijzergehalte hebben of denken dat ze stressfracturen krijgen vanwege een lage botdichtheid, moedig ik ze altijd aan om te 'testen en niet te raden'.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register