B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « camminata veloce »
March 29th, 2024, 3:05pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   camminata veloce
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: camminata veloce  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
camminata veloce
« on: May 28th, 2020, 2:48pm »

Modify message





Toch was ik nog steeds sceptisch over hoe de Apollo mijn veertig minuten durende run zou volhouden. Een paar maanden geleden, na het uitproberen van de langverwachte voorganger, de Under Armour Speedform, was ik niet onder de indruk van de prestaties van de schoen tijdens mijn testrun. Deze keer deed de Apollo me letterlijk versteld staan.

De Apollo voldoet aan het uitgangspunt, je voelt je snel. Door deze schoenen wilde ik snel gaan. Toen ik op pad ging, voelde ik me meteen ongeremd en licht op mijn voeten. Ik raakte de baan en mijn stappen waren naadloos. Als een gespierde hardloper van 5 voet en CrossFitter, is licht voelen precies waar ik naar streef wanneer ik door mijn kilometers op de weg ploegen.

De Speedform Apollo zorgt voor een strak silhouet en een flexibel gevoel in tegenstelling tot veel andere minimale racers. Niet alleen zou de Apollo een uitstekende keuze zijn voor de racedag, hij zou zelfs schitteren op het circuit en de weg voor een tempo van vijf mijl.

Juan Martin del Potro had zijn coming-outfeest in New York toen hij Rafael Nadal en Roger Federer rug aan rug van streek maakte om zijn eerste - en enige - Major-titel te veroveren. Del Potro eindigde het jaar op nummer 5 in de wereld en leek klaar om het gesprek aan te gaan als een consistente Grand Nike Cortez Herren Slam-mededinger. Helaas ontspoorde een blessure aan zijn rechterpols hem vroeg in 2010 en de daaropvolgende operatie zorgde ervoor dat hij het grootste deel van de rest van het seizoen miste.

Nadat hij hersteld was van een operatie, verbeterden de resultaten van del Potro gestaag terwijl hij terugkeerde naar kampioensvorm. Hij eindigde 2011 gerangschikt # 11, 2012 gerangschikt # 7 en 2013 gerangschikt # 5. Naast drie opeenvolgende top twintig finishes, pakte del Potro ook tien titels en een Olympische bronzen medaille in die periode van drie jaar. Eind 2013 leek het erop dat del Potro eindelijk weer in vorm was en klaar om weer wat lawaai te maken bij de grote evenementen.

Helaas, zoals veel die-hard tennisfans al weten, is zijn 2014 tot nu toe niet al te soepel verlopen. Na het winnen in Sydney was del Potro van streek in de Nike Air Max 270 Herren tweede ronde van de Australian Open en begon hij te klagen over pijn in zijn linkerpols. Na overleg met de arts die aan zijn rechterpols opereerde, keerde del Potro een paar weken geleden terug naar de wedstrijd in Rotterdam met middelmatige resultaten, waaronder een straight-sets verlies voor Ernests Gulbis in de kwartfinale. Deze week kwam del Potro Dubai binnen als # 2-zaad, maar moest vanwege zijn polsblessure zijn eerste ronde tegen Somdev Devvarman opgeven.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register