B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!

the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « informazioni sulla pianificazione »
May 4th, 2025, 4:28am
Home Help Search Login Register

the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   informazioni sulla pianificazione
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: informazioni sulla pianificazione  
Banning

I love YaBB 1 Gold!

informazioni sulla pianificazione
« on: April 28th, 2020, 5:56pm »

Modify message

Ik probeer een gezonde levensstijl te leiden. Niet alle maaltijden die ik eet, zijn gezond, maar de meeste wel.
Gisteravond, in SNOMG / SNURRICANE / SNOWPOCALYPSE NU, trotseerde ik NJ Transit om te strijden om het favoriete kind van mijn ouders om naar huis te gaan voor hun jubileum. (Wat is dat? Ik ben het enige kind en er is geen concurrentie? Oh ...)
Voor hun jubileum gingen we naar mijn favoriete restaurant in Nike Air Force 1 P¨¢nsk¨¦ NJ. Mijn moeder en ik begonnen met die mosselen, en mijn vader kreeg de mozzarella en carrozza (gepaneerde, gefrituurde mozzarella) ... Ik had een stukje van hem, want het is Adidas Tubular D¨¢msk¨¦ zo'n beetje mijn favoriete eten ooit. Ik bestelde de sint-jakobsschelpen en had hen gevraagd om slechts een deel van de risotto en om veel groenten toe te voegen. Veggie mislukt. Ik was te hongerig om te wachten tot ze het terugstuurden, maar in ieder geval was er minder risotto. Nu de winter snel nadert en in sommige gebieden al is aangekomen, wilden we je een overzicht geven van onze favoriete ge?soleerde jassen voor koud weer. Het kan moeilijk zijn om motivatie te vinden om naar buiten te gaan in zware omstandigheden, maar deze 10 stukjes helpen om elke behoefte aan motivatie te elimineren, en in plaats daarvan word je psychisch om de kou te overwinnen.

Om Adidas Zx 700 Herren deze jassen goed te beoordelen, wilden we ze allemaal testen in dezelfde elementen, terrein en klimaat. Dit proces stelt ons in staat om de warmte, duurzaamheid en functie van elk op een vergelijkbare schaal te meten. De testlocatie was Ashcroft, Colorado, op de achterlandpaden, passen en bergkammen van het gebied. De temperaturen varieerden van halverwege de 30 bij de trailhead tot lage tieners en enkele cijfers op de hoogste hoogte. Windstoten op de passen en noklijnen waren mild tot intens, wat ons een geweldige beoordeling gaf over de bescherming van elementen en wind.

Als elk van deze jassen het backcountry van Ashcroft aankan, zal er zeker een zijn die past bij de behoeften van je lokale winteravontuur.

TNF doet geweldig werk door hun materialen licht en minimaal te houden, zonder in te boeten aan warmte en bescherming Adidas Nmd D¨¢msk¨¦ tegen de elementen. De Flight Ventrix houdt voldoende warmte vast om een ??persoon warm en comfortabel te houden, dankzij de 60 G Ventrix-isolatie, terwijl het ademend vermogen helpt om je zuurverdiende zweet af te voeren.

De Flight Ventrix heeft een relaxte pasvorm, dus het is gemakkelijk om een ??basislaag (en of tussenlaag) toe te voegen voor extra warmte. De mouwlengte is genereus, dus degenen met lange armen zullen bijzonder tevreden zijn. Bovendien is de manchet diagonaal gesneden voor een beetje extra bedekking over je pols en hand. De ademende panelen bevinden zich voornamelijk langs de zijkanten en onder de mouwen, waar de meeste warmte wordt afgegeven. Adidas Zx Flux Hombre De 60 G Ventrix-isolatie zit ingeklemd tussen een waterafstotend buitenmateriaal en een glad en bijna glad binnenmateriaal. Het voelt geweldig aan op de huid, voor het Salomon Mountain Speedcross 3 Donna geval je durft en zonder lagen gaat! Er zijn twee traditioneel geplaatste zakken met ritssluiting, ¨¦¨¦n met een gestikt gat voor een koptelefoonsnoer en de andere verandert in de persoonlijke spullenzak van de jas. Het is een harde kneep, maar het kan!

Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:

the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)