Banning

I love YaBB 1 Gold!
|
 |
waarop de vriendschap
« on: September 29th, 2020, 11:24am »
|
|
Bruiloftsrecepties in de achtertuin kunnen informele evenementen of verfijnde aangelegenheden zijn. Door uw huwelijksreceptie in een achtertuin te houden, kunt u elk onderdeel van de viering aanpassen. Het maakt het evenement ook betaalbaarder, waardoor je meer kunt uitgeven voor eten of decor. Hier zijn een paar tips voor het plannen van uw huwelijksreceptie in de achtertuin.
Bekijk uw gastenlijst voordat u een deel van uw receptie plant. Het is belangrijk Ballkleider Kurz om ervoor te zorgen dat de achtertuin die u voor het evenement wilt gebruiken groot genoeg is voor iedereen die u wilt uitnodigen. Bevestigen dat de achtertuin is ingericht voor het type receptie dat u wilt, is ook belangrijk. Wilt u bijvoorbeeld dat het eten in buffetvorm of op een bord wordt aangeboden? Als u een buffet plant, is er dan een ruimte voor een buffettafel? Of is de achtertuin groot genoeg voor het aantal tafels dat u nodig heeft voor een vergulde eetgelegenheid? Als u twijfelt over de grootte van uw ruimte, overleg dan met een catering- of verhuurbedrijf. De meesten kunnen u vertellen hoeveel ruimte u nodig heeft op basis van de grootte van uw gastenlijst.
Trouwen is een dure onderneming, die misschien niet genoeg geld overhoudt voor een weelderige huwelijksreis. Gelukkig is dit een van die dingen die u met een Abendkleider Lang beperkt budget kunt doen. Hier zijn vijf betaalbare huwelijksreisbestemmingen voor LDS-stellen.
Matt en Josie ontmoetten elkaar op een ringdans in augustus 2012. Josie vond Matt schattig, dus vroeg ze hem om alleen te dansen, om erachter te komen dat hij 14 was. Ze was 17 ... dus het klikte niet echt . Ze bleven echter vrienden op sociale media. Toen Josie afstudeerde van de middelbare school, kreeg ze een relatie met een jongen uit hetzelfde stadje als Matt, en het bleek dat ze eigenlijk vrienden waren op de middelbare school! Dat is het moment waarop de vriendschap van Matt en Josie in een hogere versnelling kwam.
Toen die relatie eindigde, was Josie's hart gebroken en bleef ze in de put achter. Matt was de liefste vriendin voor haar en hielp haar haar hart te genezen, haar weg in het leven te vinden en terug te keren naar de kerk. Toen Matt afstudeerde en op zending ging, was Josie vastbesloten om een ??net zo goede vriend te zijn als hij voor haar was geweest en hem de hele tijd te steunen. Ergens onderweg, temidden van al die e-mails en handgeschreven brieven, werden ze verliefd. Toen Matt thuiskwam, besloten ze om daten te proberen en, in hun woorden, "we werkten gewoon te goed om te ontkennen".
Ze verloofden zich op 18 november 2017. Nadat Josie klaar was met werken, gingen ze op weg naar haar grootouders voor een vroege Thanksgiving. Terwijl ze door een van de vele kleine stadjes in Arizona reden, stelde Matt voor dat ze een snelle omweg zouden maken en langs een van hun favoriete plekken zouden rijden sinds die onderweg was. Ze reden naar "hun plek", dat is gewoon een schattig bankje bij de rivier in de middle of nowhere. Ze stopten en de bank en de kleine boom werden verlicht met kerstverlichting. Matt maakte een grapje: "Oh, denk je dat ik een ring in mijn zak heb of zoiets?" Josie keek hem alleen maar aan. Matt vervolgde: "Nou, deze broek zit behoorlijk strak, dus ik kon niet eens een ring verbergen als ik dat wilde." Toen ... ging hij op één knie zitten. 'Maar ik zou het in mijn kofferbak kunnen verbergen.' En daar vroeg hij Josie om zijn vrouw te worden, en ze werd geslagen! (totale hartoog hier, niet gaan liegen) Glad, Matt. We keuren het goed. Dus haar jurk. Ze had het in december 2016 in een winkel in Mesa, AZ, gepast toen haar beste vriendin haar trouwjurk kocht. Josie had op dat moment geen vriendje, maar ze zag de jurk en haar vriendin (en de moeder van een vriendin) dwong haar in feite om het te passen terwijl ze daar waren. Het was de perfecte jurk! Dat was het. Maar omdat ze niet eens met iemand uitgaf, kocht ze het niet en ging ze verder. Bijna een jaar later, toen ze zich verloofde, ging ze terug naar die winkel en ze hadden Abiti Plus Size de jurk niet meer. Ze winkelde lokaal en online rond en kon het nergens vinden. Josie was er kapot van. Dat was DE jurk. Eindelijk vond ze het online op LatterDayBride en deed ze letterlijk vrolijke dansjes met haar moeder. Ze bestelden de Charleston en toen hij arriveerde, paste hij net zo perfect als de jurk die ze in Mesa had gepast! En goed, het was haar DROOMJURK!
|