B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « n Rapinoe, als ik groot ben, 'ze »
April 26th, 2024, 4:00pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   n Rapinoe, als ik groot ben, 'ze
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: n Rapinoe, als ik groot ben, 'ze  
yaya2017

****

Posts: 260



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
n Rapinoe, als ik groot ben, 'ze
« on: August 16th, 2019, 2:17pm »

Modify message





De commercial - die meer dan 94.000 likes op Twitter en 43.000 retweets heeft - gaat verder met het bespreken van meer hoop voor vrouwen, zowel op als buiten het veld. Nike Air Max 97 Femme Terwijl Nike veel lof ontving van vele Twitter-gebruikers, waren www.philharmonia.fr anderen minder onder de indruk, verwijzend naar hun afkeuring van de Oregon Nike Air Max Thea Femme besluit van het merk om een ??Fourth of July sneaker met de Betsy Ross-vlag te Nike Air VaporMax Dames trekken. Nike droeg de sneakers bij met steun van Colin Kaepernick, die erop wees dat Nike Air Max 95 Femme velen, waaronder hijzelf, het oude vlagontwerp associ?ren met slavernij. Het Amerikaanse Adidas NMD Mujer damesteam is opnieuw kampioen. USWNT veroverde vandaag de titel in Parijs en versloeg Nederland in Nike Air Max 97 Womens de finale met een score van 2-0. Dit betekende de tweede opeenvolgende World Cup-overwinning van de USWNT en zijn vierde algemeen.

Na de eerste helft voor het eerst puntloos te hebben afgesloten in het toernooispel, vochten de VS terug in de tweede helft. Megan Rapinoe opende dingen door te scoren op een penalty nadat Alex Morgan in het strafschopgebied www.brucolimare.it/ was gesmeten. Met het doel werd Rapinoe, 34, de oudste speler www.ranchmistral.fr die ooit scoorde in een Wereldbeker Dames (ze brak een record van teamgenoot Adidas Gazelle Mujer Carli Lloyd, toen 32, vier jaar geleden). Haar doel werd binnen 10 minuten Nike Air Max 95 Damen opgevolgd, toen het schot van middenvelder Rose Lavelle doorging. ¡°En dat ze Nike Air Max 270 Damen ge?nspireerd zullen worden om te praten en te winnen en voor zichzelf op te komen, en dat vrouwen Nike Air Max 90 Womens meer zullen overwinnen dan alleen het voetbalveld, zoals het breken van elke enkel glazen  plafond en met hun gezichten op Mount Rushmore gesneden, en dat we zullen blijven vechten, niet alleen om geschiedenis te schrijven, maar om het voor altijd te veranderen. "

Veel commentatoren op Twitter prezen de commercial en zeiden dat het hen aan het huilen maakte. Nike, die het team sponsort, vierde de overwinning met een commerci?le spot waarin het gewone Nike Air Max 2017 Mujer sportlied "Ik geloof dat we zullen winnen" wordt gespeeld. "Ik Adidas Superstar Womens geloof dat we viervoudig kampioen en blijf winnen totdat we niet alleen Nike Air Max 720 Mujer het beste vrouwelijke voetbalteam worden, maar ook het beste voetbalteam ter Adidas NMD Mujer wereld, en dat een hele generatie meisjes en jongens uitgaan en spelen en dingen Nike Air Vapormax Mujer zeggen als "Ik wil zijn zoals Megan Rapinoe, als ik groot ben, 'zei de voice-over. ¡°En dat Nike Air Max Thea Womens ze zullen worden ge?nspireerd om te praten en te winnen en voor zichzelf op te komen, en dat Nike Air Max 2017 Donne vrouwen meer zullen overwinnen dan alleen het voetbalveld, zoals het breken van elk glazen plafond en het laten snijden van hun gezichten op Mount Rushmore, en dat we zullen houden vechtend niet alleen om geschiedenis te schrijven, maar om het voor altijd te veranderen. "
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register