B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « gara non nel suo primo anno »
March 29th, 2024, 6:31pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   gara non nel suo primo anno
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: gara non nel suo primo anno  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
gara non nel suo primo anno
« on: February 28th, 2020, 5:16pm »

Modify message





Net als bij enkelpijn, zijn er talloze Nike Cortez Mens voetblessures die door hardlopers worden ervaren, maar een paar veel voorkomende blessures vallen op bij de rest. Fasciitis plantaris, extensor tendinitis, blaren en teennagelschade behoren tot de meest voorkomende aandoeningen. Fasciitis plantaris is een ontsteking van de pezen in de onderkant van de voet, extensor tendinitis is een ontsteking van de pezen die langs de bovenkant van de voet naar de tenen loopt, blaren zijn pijnlijke vloeistofophopingen op de huid en verwondingen aan de teennagel kunnen blaren op het nagelbed zijn - of zoveel afstandslopers zullen bevestigen - zwarte of anders verkleurde teennagels vanwege acuut letsel.

Om plantaire fasciitis te voorkomen, moeten lopers:

Gebruik de RICE-methode om pijnlijke symptomen te verlichten wanneer ze zich voordoen.
Overweeg om Nike Cortez Womens loopschoenen te veranderen. Zoals besproken in Adidas Ultra Boost Womens Christopher McDougall's Born to Run, hebben sommige hardlopers geprofiteerd van de overgang naar minimalistische schoenen, schoenen die op blote voeten simuleren of lopen op blote voeten.
U kunt ook aangepaste orthesen overwegen. Orthotics kunnen hardlopers helpen anders op hun voeten te landen, waardoor de hoeveelheid stress op de hiel wordt verminderd.
Om extensor tendonitis te voorkomen, moeten hardlopers:

Trek langzaam nieuwe schoenen aan. Pees van de extensorpees is een veel voorkomend resultaat van hardlopers die te snel kilometers in minimalistische schoenen registreren.
Overweeg het gebruik van schuimtape om het pijnlijke gebied van de voet op te vangen. Schuimtape kan helpen voorkomen dat de pees de bovenkant van de voet raakt - een veel voorkomende oorzaak van deze vorm Nike Air Pegasus 83 Damen van peesontsteking.
Zoals bij de meeste ontstekingsletsels, Nike Air Max 90 Homme gebruik je de RICE-methode wanneer je symptomen ervaart.
Om huid-, blaarvorming en teennagelletsels te voorkomen, moeten hardlopers:

Draag goed passende schoenen. Slecht passend schoeisel laat de voeten mogelijk geen vocht afvoeren, wat kan leiden tot blaren. Bovendien kunnen schoenen die niet goed in de teenendoos passen, verwondingen aan de teennagel veroorzaken door impactstress - de teennagel raakt de bovenkant van de schoen, waardoor blaarvorming en blauwe plekken ontstaan.
Gebruik niet-katoenen sokken voor lange afstanden. Katoenen sokken houden vocht vast, waardoor de huid geschaafd en ge?rriteerd raakt. Overweeg het dragen van vochtafvoerende hardloopsokken gemaakt van niet-katoenen materialen.
Gebruik schuimtape bij het begin van teenpijn. Schuimtape kan een buffer vormen tussen een mogelijk verwond nagelbed en de Nike Internationalist Femme schoen, waardoor de symptomen worden verzacht voordat ze erger worden.

Ik eindigde in 2:08:41. Toen ik mijn resultaat zocht, eindigde de topvrouw in 1:37, met het effect van de hitte op het veld. Hoewel 1:37 sneller is dan ik ooit een half loop, is dat meestal geen winnende rusttijd. (De winnaar van vorig jaar eindigde in 1:28.)

Hoewel er veel hik was bij de race, en meer dan ik zou verwachten voor een race niet in het eerste jaar, had niets daarvan zoveel invloed op mij als de hitte. Het wordt een lange zomer van marathontraining ...
Bewerkt om toe te voegen: Hoewel het ongelooflijk heuvelachtig was, was de baan prachtig en schilderachtig, door het centrum van Annapolis en met veel uitzicht op het water.

De nacht voor de race woonden we een cmocktail-feest bij (maak je geen zorgen, ik beloof dat ik dat woord nooit meer zal gebruiken) in ons hotel en aten in het restaurant in het hotel, omdat we zelfs van een lokale Annapolis, Heidi, hoorden dat West was goed. En we moesten vroeg opstaan ??om 7 uur 's ochtends. [Volledige onthulling: Zooma voorzag Tina van een compkamer in de prachtige Loews Annapolis met nautisch thema en Anne en ik crashten haar feestje.]

We gingen zitten en zagen dat ze specials hadden voor hardlopers. De ober vertelde ons dat de chef-kok onderzoek had gedaan naar maaltijden die goed zouden zijn voor hardlopers. Ik ging voor de volkoren pasta met gegrilde kip, pompoen, tomaten, olijven en feta. Ik ben behoorlijk gevoelig voor zuivelproducten, en heb mijn les geleerd na Brooklyn en vroeg de chef om licht op de feta te gaan. Ik vind olijven walgelijk, dus duwde ik ze allemaal opzij en liet Anne en Tina ze pakken. De portiegrootte was perfect; Ik voelde me vol zonder overstuffed na het afronden.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register