B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « kamen und andere »
April 26th, 2024, 6:59pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   kamen und andere
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: kamen und andere  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
kamen und andere
« on: April 8th, 2020, 4:35pm »

Modify message





Er is echter meer. Ik heb geleerd dat Adidas Stan Smith Womens kinderen aan je verwachtingen voldoen. Dit is goed en slecht, omdat ze aan UW verwachtingen zullen voldoen. Wat betekent dat voor onze jeugd als volwassenen van hen falen verwachten? Of een slechte houding? Het betekent dat die volwassenen die mislukking en die slechte houding zullen krijgen. Ik heb dit geleerd van een andere jonge vrouwelijke hardloper. Tijdens mijn walk-throughs op mijn school zat ik in een klas waarin de leraar moeite had om de kinderen te laten focussen. De leraar bleef dit ene meisje bij naam noemen. Na een paar keer keek ik op. Het was een van MIJN meisjes (hierboven niet genoemd). Ik riep haar naam en haar ogen werden groot.Nike Air Max 90 Herren  Ze was betrapt op het voldoen aan lage gedragsverwachtingen door iemand die grootsheid van haar verwachtte. Ze wist het en je kon de schaamte zien. Ik stelde haar voor aan haar leraar Nike Air Max 270 D¨˘msk¨¦als het meisje waarvan ik wist dat ze het was. Ik vertelde de klas over haar prestaties en algemene ontzagwekkendheid. Haar glimlach straalde, haar gedrag werd gecorrigeerd en haar score op de opdracht van die dag was geweldig. Kinderen voldoen aan onze verwachtingen. Lopen leert hen hogere verwachtingen te hebben van ZELF. Volwassenen kunnen tenslotte niet elke seconde aanwezig zijn.

Hardlopen is het voertuig voor zelfverbetering. Dit is iets dat we als hardlopers kennen. We zien het voordeel in ons eigen leven. We koesteren onze tijd alleen op de weg of het pad, en we kunnen zelfs zonder draken veranderen in draken. Het is verbazingwekkend dat Adidas Gazelle Mujer we onszelf liefde tonen door iets te doen dat zo nuttig voor ons is. Maar het leven is geen solo-act. Zoals Anne Mahlum ooit zei: 'het leven wordt beter gedeeld'. Ik geloof dat. Ik geloof dat mensen bedoeld zijn voor verbinding, en ik denk dat we het aan de volgende generatie verplicht zijn om dit geschenk te delen. Het mooie is echter dat je er meer voor terugkrijgt dan je ooit zou kunnen geven. Denk alsjeblieft, wanneer je aan je volgende run bent, na over alles wat hardlopen je heeft gebracht. Denk dan aan je tienerzelf. Hoe kan "tiener jij" profiteren van "volwassen jij"? Ga dat nu met iemand delen.

Ik had een Italiaanse kalkoenburger, wat betekent Adidas Superstar Damen dat het mozzarella en tomatensaus had. Ik had eerder een paar biertjes gedronken en was behoorlijk vol, dus ik heb veel van de friet niet aangeraakt. De hamburger was geweldig; Adidas Eqt Support Adv Uomo de friet was een beetje teleurstellend. Hoewel ik absoluut rood vlees eet, blijf ik meestal bij kalkoenburgers omdat ze iets rustiger zijn voor mijn buik en absoluut lichter zijn voor de calorie?n dan gewone hamburgers. Omdat ik wist dat ik vanmorgen aan het hardlopen was, was ongemak op de buik zeker de naam van het spel.

Emily en ik gingen daarna om 44 1/2 wat drinken, omdat we ons hadden herinnerd dat Jordan er gek op was. Ik kwam rond 01.00 uur thuis en vroeg me af wat ik in vredesnaam ermee instemde om om 7.45 uur 10 mijl te rennen.

Ik werd vanmorgen wakker en overwoog de borgtocht te betalen, maar ik wilde Emily en Ashley echt zien, dus werd Nike Air Max 2017 Mens ik rond 7 uur wakker, trok hardloopkleding aan en liep met een powerwalk naar Columbus Circle om hen te ontmoeten bij de ingang van het park.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register