B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « donnons des conseils »
April 19th, 2024, 5:06pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   donnons des conseils
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: donnons des conseils  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
donnons des conseils
« on: April 26th, 2020, 5:21pm »

Modify message





Ik ben niet met deze Nike Air Max 90 Homme blog begonnen om vrienden te maken, maar ik heb onderweg een aantal fantastische mensen ontmoet (en daarmee gecorrespondeerd, maar nog niet ontmoet). Ik had geruime tijd heen en weer gemaild met Emily, maar we hadden onze schema's nooit genoeg kunnen co?rdineren om elkaar te ontmoeten - tot gisteravond.
Ik liep het dorp uit en ontmoette haar bij de Blue Ribbon Sushi bij het Time Warner Center. Onze arme ober (serveerster? De jury is er nog steeds mee bezig) moest drie of vier keer terugkomen om te vragen of we klaar waren om te bestellen omdat we gewoon niet konden stoppen met praten.
Emily en ik praatten en praatten en praatten en verhuisden uiteindelijk naar een andere bar om te blijven praten. Ondanks het feit dat we gisteravond pas 'elkaar hebben ontmoet', had ik echt het gevoel dat ik haar voor altijd kende - we weten nu eigenlijk alles van elkaar. Het volstaat te zeggen Nike Cortez Mujer dat ik denk dat je op deze blog meer over mijn nieuwe vriendin Emily zult horen!

Een vriend stelde me voor aan een hardloopgroep. Ik stemde ermee in om het te proberen, ook al klonk het vooruitzicht om een ??praatje te maken terwijl hij piepte en worstelde om gelijke tred te houden met een groep voormalige ijzeren vrouwen ronduit afschuwelijk.

Allereerst ben ik geen meubelmaker. Ik hou er niet van om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik doe niet graag mee aan nieuwe clubs of groepen. En ik ben geen atleet. Ik ben een herstellende astmaticus met vreselijke Nike Air Pegasus 83 Damen voeten en "een beetje extra" in het midden.

Hoewel ik misschien geen meubelmaker of atleet ben, ben ik een obliger. Wat betekent dat ik het risico loop om anderen teleur te stellen of lui over te komen. Verantwoording (of schuld) is een krachtig iets.

Zoals voorspeld ben ik verreweg het langzaamste lid van deze groep. Ik moet Nike Air Max 95 Donna mezelf dwingen om in het zicht te blijven van de achterkant van het peloton - anders verdwaal ik hopeloos op de stoffige paden van San Elijo. Maar ik ben ook helemaal verslaafd.

Op een willekeurige dag rennen er 5-12 vrouwen samen. Er is een kickass-coach die je helpt je beperkingen of blessures te overwinnen en doelen stelt voor nieuwe races en tijden. Ze bepaalt de kilometers en het terrein, waardoor het interessant blijft met nieuwe routes. Duwt u om meer heuvels, intervallen en wegen te maken, Adidas Zx 750 Damen veel meer kilometers dan u alleen zou doen. En er zijn maar een paar keer dat ik haar de vinger achter haar sprintende rug heb gegeven.

Het is ook therapie. De coach moedigt je aan om je emotionele afval weg te gooien en op de paden te gooien. We krijgen en geven advies over alles: relaties. Werk. Kinderen. Roddel. Boek aanbevelingen. Tv-series debriefs. Medische dilemma's. We ratelen maar door en de kilometers gaan sneller voorbij. Het Nike Air Presto D¨˘msk¨¦ is zelfs ... leuk?

Het is een zusterschap. We moedigen elkaar aan. We vieren succes en dagen elkaar uit om door te gaan. Blijf terugkomen, zelfs als het leven je in de weg blijft staan. Ik heb gebroken met snikkende tranen (niet alleen omdat de heuvel extra hard was) en zweterige knuffels. We hebben onszelf geplast met gelach. We hebben elkaar letterlijk opgepikt na de val.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register