B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « geplant und geschrieben »
July 27th, 2024, 8:43am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   geplant und geschrieben
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: geplant und geschrieben  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
geplant und geschrieben
« on: April 26th, 2020, 5:49pm »

Modify message





Het afstemmen van uw intenties naast uw doelen is een gestroomlijnde en zinvolle benadering om het werk gedaan te krijgen. Bovendien kan het helpen om een ??negatief in een positief te veranderen. Met deze kleinere doelen richten we ons zo vaak op hoe we ons niet willen voelen versus hoe we ons wel willen voelen. Misschien vecht u bij langere runs tegen ernstige vermoeidheid. Het is gemakkelijk om je te concentreren op de vraag: 'Waarom ben ik zo moe?' als de meer nuttige vraag is: "Welke kleine veranderingen kan ik aanbrengen om mijn lichaam te ondersteunen met meer energie?"

Intentie is een grote plaatgids. Dat is jouw WAAROM. Ik raad Adidas Zx 750 Damen aan om intiem en eerlijk te worden met je waarom en je intenties. U wilt specifieke doelen voor u stellen. Wanneer je intentie prettige gevoelens oproept in plaats van "niet-goed-genoeg, oordelende" gevoelens, is de kans groter dat je slaagt vanwege de manier waarop je hersenen worden gestimuleerd om nuttige paden te cre?ren1.

Enkele van de meest diepgaande doelen kunnen de eenvoudigste en meest alledaagse zijn, zoals elke dag een beetje langer de plank vasthouden. Heeft u advertenties gezien voor programma's die u leren hoe u binnen 6 maanden een handstand kunt maken? 6 maanden! Er is geduld, verlangen en automatisme voor nodig om daar te komen, maar het is absoluut mogelijk. Onderzoek toont aan dat het eigenlijk gemiddeld 6-10 weken duurt om voorgoed een nieuw doel onder onze hoede te nemen en er een gewoonte of routine van Adidas Yeezy Boost 350 Womens te maken2. Bovendien kan een nieuw doel of nieuwe routine automatischer worden als we het koppelen aan een taak die we elke dag al doen. Een voorbeeld hiervan Nike Internationalist Hombre is squats doen terwijl je je tanden poetst of tegelijkertijd op ¨¦¨¦n been balanceren terwijl je op de bus wacht (bewegingsdoelen).

Dus las ik ergens tussen de vijf en een miljoen 'gezonde' blogs. Ze vari?ren van alles van voedselfoto's / eetdagboeken / dunne aspiraties tot een aantal behoorlijk geweldige zoals Nutritionista en Shedding It, die veel "echte inhoud" hebben. Ik zou graag denken dat mijn blog ergens in het midden zit, en dat is precies waar ik het leuk vind.
Rachel van Shedding Het had vanmorgen een gastpost op Nutritionista, en ik denk dat die post een goede springplank is voor sommige dingen waar ik de laatste tijd aan heb gedacht. Ik las dat bericht en dacht: "Oh snap! Ik doe de helft daarvan ... "(en ik zal zeggen dat de inspiratie voor mijn Spring Shape-Up absoluut afkomstig was van Nutritionista's Winter Nike Tanjun Homme Shape-Up. Ik hield van wat ze deed, en ik wilde er mee doorgaan.)
Ik begon deze blog met dubbele intenties - gedeeltelijk om mijn gewichtsverliesreis te beschrijven (voor mezelf en iedereen die ge?nteresseerd was), om mezelf verantwoordelijk te houden. Het andere stuk was als een ander schrijfpunt en om wat meer webvaardigheden te ontwikkelen, zodat ik mijn karbonades kon laten zien bij het zoeken naar banen. Ik koos Tumblr als platform omdat ik dol was (en nog steeds doe) op de interactiviteit. Ik volg een groot aantal andere gezonde blogs en waarschijnlijk een nog groter aantal blogs over andere dingen en andere mensen. Wat ik leuk vind aan sommige van mijn favoriete blogs, is de zware dosis persoonlijkheid van de schrijver en een kijkje in haar leven.

Een deel van de reden voor mijn blog is zeker om redacteuren te laten zien Nike Air Pegasus 83 Femme dat ik pitch die ik eerder over gezondheidsthema's heb geschreven. Ik speel al een tijdje met het idee om meer geplande / geplande inhoud te introduceren (de meeste dingen die ik nu schrijf, zijn vrijwel on the fly geschreven) op deze blog of om een ??andere blog te starten en mijn Tumblr te behouden als gewoon een leuke Tumblr waar ik links en foto's post en reageer / reblog met andere mensen.
Wie weet? Misschien is het voor mij niet mogelijk om beide doelstellingen op ¨¦¨¦n blog te bereiken. Ik wil authentiek blijven voor mij en mijn lezers zonder ze te vervelen - hetzij omdat mijn berichten elke dag omg-havermout zijn of omdat mijn berichten eigenlijk * te * gepland zijn.

Ik ben nog relatief nieuw in bloggen en ik probeer nog steeds uit te zoeken hoe ik het beste contact kan maken met mijn lezers en hoe ik informatie kan Nike Air Pegasus 83 Homme presenteren. Soms wordt dat van tevoren gepland en geschreven, soms kom ik terug van de sportschool en omg-moet-ik-schrijven-over-mijn-training-of-iets-waar-ik-aan-dacht-terwijl-bij- de sportschool.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register