B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « mettre votre corps dans »
April 25th, 2024, 11:56am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   mettre votre corps dans
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: mettre votre corps dans  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
mettre votre corps dans
« on: April 27th, 2020, 3:31pm »

Modify message





Op dit moment was ik me er pijnlijk van bewust dat we de laatste mensen op de cursus waren. We liepen achter op schema en het zag ernaar uit dat Adidas Zx 750 Donna we over acht uur zouden eindigen. Dat was een uur na de sluitingstijd. Rond mijl 26 begonnen racepersoneel ons en een pick-up te slepen. Het kostte ons een tijdje om erachter te komen wat ze aan het doen waren, maar we realiseerden ons dat we de laatste mensen waren die er waren en ze zorgden ervoor dat we veilig binnenkwamen. Deze arme jongens kropen uren achter ons aan. Ze zouden moeten stoppen en stilstaan ??op het pad omdat we zo langzaam bewogen. Het voelde gewoon belachelijk, maar ik was ook zo dankbaar dat ze er waren.

Die laatste kilometers waren behoorlijk wreed. Ik begon alle mantra's eruit te halen die ik kon bedenken. Ik had net geluisterd naar Scott Jureks boek Eat and Run en ik herinnerde me steeds zijn zin: 'soms doe je gewoon dingen'. Waarom heb ik mezelf hier in godsnaam doorheen gedwongen? Omdat je soms gewoon Adidas Superstar Mens Black dingen doet. En op mijl 28 had ik het vrijwel gedaan. Ik moest gewoon afmaken. We bleven maar zeggen: "de ene voet voor de andere, pijn is tijdelijk, het is maar een ding." Op de een of andere manier werkte dit allemaal. Met deze woorden, een beetje uitzinnig, en met de hulp van Katie, kwam ik er doorheen.

Die laatste mijl was veel sneller dan onze vorige mijl. We waren zo dichtbij en we pakten het tempo op! De finish bereiken was het meest verbazingwekkende gevoel ter wereld, maar op dat moment waren we precies een uur over de tijdslimiet en was alle race-uitrusting afgebroken. Er waren maar een paar vrijwilligers en een van onze meisjes hing rond en wachtte op ons. Een lieve man gaf ons finisher-medailles en Nike Air Max Command Hombre vervolgens ingepakt om naar huis te gaan.

Het kon me niets schelen dat we alle hoera gemist hebben. We zijn klaar. Ik kon het niet geloven, maar ik deed het. Ik heb 31,5 mijl gelopen, een 50K, een ultramarathon. Mijn lieve lieve vrienden zorgden vanaf dat moment vrijwel voor me. Ze lieten me gaan zitten en een tijdje niet bewegen. Ze gaven me water, augurken, chips en een hersteldrankje met aminozuren. Ze hebben zelfs al mijn kampeerspullen in mijn auto gepakt.

Ik was verpakt in dit surrealistische moment van hardlopen. Wat onmogelijk leek, werd in feite gedaan. Ja, ik dacht dat ik het kon, maar het kostte elke gram kracht die ik had. Zou ik het nog een keer doen? Heck ja dat zou ik. Zou ik aanraden om een ??ultrazwanger te lopen? Heck ja dat zou ik. Het draait allemaal om naar je lichaam te luisteren en slim te zijn. Raak niet te Adidas Ultra Boost Herren verstrikt in de vlucht. Weet dat je het op elk moment moet stoppen. Zet jezelf niet te veel onder druk en weet dat elke inspanning een geweldige inspanning is.

Voor mij is hardlopen een uitlaatklep. Het is een geweldige stressverlichter en het geeft me zoveel vreugde. Tijdens de zwangerschap heb je dat soort dingen in je leven wel nodig. Je hebt verkooppunten nodig. Of je nu puzzels maakt of dagelijkse yoga doet, vind je ding.

Spier verbrandt meer calorie?n dan vet, dus een paar keer op de gewichten slaan voor Thanksgiving kan geen kwaad. Nee, het zal de meer dan 3.000 calorie?n die je zou kunnen verminderen niet goedmaken, MAAR elk klein beetje helpt. Bovendien heb je misschien wat extra spierkracht nodig voor het geval je de taak hebt om een ??kalkoen van 28 pond naar de tafel te sjouwen.

Een paar keer hardlopen of wandelen Nike Air Max Motion 2 Donna in de dagen voorafgaand aan Thanksgiving is een geweldige manier om je lichaam voorafgaand aan de grote dag in een routine te krijgen, waardoor je het daarna gemakkelijker kunt blijven doen.

Naast het opbouwen van wat spieren en het verbeteren van uw cardio-respiratoire respons, kan lichaamsbeweging behoorlijk nuttig zijn om stresshormonen (zoals adrenaline en cortisol) in het lichaam te verminderen. En met alle stress die vaak gepaard gaat met vakanties en het co?rdineren van grote maaltijden, wie kan er geen opluchting gebruiken?

Of je nu op pad gaat of naar de sportschool gaat, inov-8 heeft een schoen die je kan helpen je doelen te verpletteren en die kalkoen-dagponden af ??te weren.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register