B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « en anderen op een onvoorstelba »
April 25th, 2024, 2:25pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   en anderen op een onvoorstelba
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: en anderen op een onvoorstelba  
yaya2017

****

Posts: 260



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
en anderen op een onvoorstelba
« on: April 28th, 2020, 11:19am »

Modify message





'Ik was absoluut verrast', zegt hij. 'Omdat we eerder in elkaars aanwezigheid waren en ik nooit zo'n reactie van hem heb gekregen. We waren zelfs een paar keer aan het eten en hij was altijd aardig. Altijd goed voor mijn kinderen. Altijd goed voor mijn zoon Hij gaf mijn zoon zelfs een paar gymschoenen. Alleen dat was het niet. Duidelijk. Michael Jordan is een internationaal icoon - zij het beroemd om wrok - wiens woorden ertoe doen. En zijn woorden zijn duidelijk. Hij houdt niet van Isiah Nike Air Max 97 Femme Thomas een beetje. 'De concurrentie die Adidas ZX Flux Dámské we allemaal op de vloer hadden, ik dacht Nike Air Vapormax Dámské echt dat het op de vloer was.' Isiah, vind je Mike leuk? 'Ik wel. Ik doe. Ik heb niets tegen hem en ik bewonder hem zeker als een basketbalspeler, 'zegt Thomas.' Zoals ik al zei ... ik heb geen onvriendelijke interactie met hem gehad. '

Het is niet alleen Jordan. Magic Johnson had een lange, lange vete met hem. Anderen, on the record, zullen een punt voor punt uiteenzetten waarom ze de man zo erg niet leuk vinden. Ik vraag Thomas waarom zoveel van deze jongens hem zo erg niet leuk vinden. "Ze lijken alle jongens leuk te vinden die ze slaan, "zegt hij, en lacht lang. Toch is de waarheid ingewikkelder. Van zijn mislukte run met de Knicks, helemaal terug naar zijn speeldagen als de ster van de Bad Boys of Basketball, heeft Thomas vele, vele vijanden vergaard. Nike Air Max 90 Dámské Winston Churchill kan je vertellen Nike Air Force 1 Womens dat dit een teken is dat je ergens in Nike Air Zoom Spiridon Dámské je leven ergens voor hebt gestaan. Maar veel anderen zullen gewoon zeggen dat dit de prijs is om, nou ja, een klootzak te zijn. Aangezien Thomas het opnam tegen enkele van de beste spelers aller tijden, vraag ik hem voordat hij de telefoon opneemt om te rangschikken, 1-5, de beste spelers aller tijden op basis van zijn ervaring uit de eerste hand - degenen die hij zag, degenen tegen wie hij streed.

Maar het basketbaltijdperk waarin Thomas opkwam, was niet zoals dat van vandaag. Je was geen vrienden. Je hebt niet buiten het seizoen rondgehangen. Er was geen vriendelijk geklets op Twitter, geen AAU-banden die je terugbrachten naar je kindertijd, geen cultuur van vriendschap buiten het hof. Daarna was het een oorlog. Je moest Bird, Magic, Thomas en Jordan Nike Air Max 270 Dámské doorlopen op hun priemgetallen. De Nike Air Max 97 Mujer all-time grootheden op het hoogtepunt van Nike Dunk High Femme hun krachten die allemaal strijden om hetzelfde Nike Air Zoom Spiridon Womens unieke ding, die trofee. En een ruige versie van de game waarin Jordan en anderen op een onvoorstelbare manier voor de spelers of fans van vandaag werden geslagen. "Ik denk niet dat er in die periode een man speelde die meer werd geraakt dan ik ', Zei Thomas.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register