B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « dringend brauchte »
April 19th, 2024, 10:08pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   dringend brauchte
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: dringend brauchte  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
dringend brauchte
« on: April 29th, 2020, 4:52pm »

Modify message





Ze vraagt ??erom. ' De verklaring werd Nike Air Force 1 Femme brutaal uitgeroepen tijdens een presentatie van Trail Sisters waar het onderwerp veiligheid toch aan de orde kwam. Daar bevonden we ons in een veilige ruimte waar vrouwen Nike Air Max Tn Femme de kans kregen om openlijk de impact van zusterschap in de sport te bespreken. Om de problemen en uitdagingen te bespreken die uniek zijn om een ??vrouw op pad te zijn. Toen er werd gesproken over het gebruik van koptelefoons onderweg, was er een heer in de Adidas Zx 750 Damen menigte die de behoefte voelde om zijn mening te geven. Zijn mening was als volgt: als een vrouw ervoor kiest om naar haar favoriete jams te rocken terwijl ze het pad opgaat, wordt ze zich niet bewust van haar omgeving en daarom, in zijn gedurfde woorden: 'Ze vraagt ??erom.' De opmerking vloog uit het linker veld in een kamer vol sterke, goed opgeleide en felle vrouwen, wier hoofden net 180 graden waren gedraaid om het gezicht van de man te zien die de opmerking had gemaakt. Op het moment dat ik deed wat de meesten van ons doen. Ik negeerde de opmerking met een hoofdschudding en schreef het op tot de ongelukkige onwetendheid die Adidas Tubular P¨˘nsk¨¦ vrouwen in gevaar brengt. Ik heb veel jongens zien rocken op muziek terwijl ze cruisen. Vragen ze om hetzelfde 'het', impliceerde zijn opmerking? Mijn gok is nee. Weken later bevind ik me in een totale funk terwijl ik reflecteer in de onwetendheid achter die woorden.
kameraadschap
Jenn en haar vrienden gaan hardlopen. Kameraadschap op zijn best.
Toen ik elf jaar oud was, werd ik seksueel misbruikt door de huwelijksadviseur van mijn ouders. Door een man die slim was, goed opgeleid, door velen werd vertrouwd en precies wist wat hij deed toen hij misbruik maakte van een situatie. Vroeg ik 'erom', de avond dat hij op onze deur klopte en ik hem binnenliet omdat ik hem vertrouwde? Na jarenlang genezen te zijn geweest van het trauma van een situatie als deze, vraag ik er echt om, op de dagen dat ik muziek nodig heb om me te helpen ontsnappen aan rondspoken gedachten terwijl ik ren? Beter nog, vragen we erom wanneer we kattenoproepen doorlopen Nike Air Max Thea P¨˘nsk¨¦ op weg naar de trail head? Hoe zit het als het buiten 90 graden is en we liever in een sportbeha rennen? We MOETEN er dan om vragen, toch? Is het echt eerlijk dat ik constant wordt geadviseerd om met pepperspray te rennen? Om niet in het bos te rennen in het donker? Om niet alleen te rennen? Nee. Nee, het is niet eens een Adidas Tubular D¨˘msk¨¦ beetje eerlijk.

Tennis.com heeft onlangs hun rackethandleiding voor 2019 uitgebracht, met het beste en slimste aanbod van de grootste merken in tennis. De rackets van dit jaar werden getest op mensen met verschillende voorkeuren en vaardigheidsniveaus. De rackets werden bespannen volgens de aanbevelingen van de fabrikant en spelers mochten de rackets testen totdat ze het gevoel hadden dat ze een solide mening hadden gevormd.

De redacteuren van Tennis.com publiceerden recensies van tientallen rackets in het maart / aprilnummer van het tijdschrift Tennis, maar slechts vijf van hen werden waardig genoeg geacht om Editor's Choice te worden genoemd. Bekijk hieronder de winnaars!
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register