B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « pendant des heures »
April 27th, 2024, 8:49am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   pendant des heures
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: pendant des heures  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
pendant des heures
« on: April 30th, 2020, 4:33pm »

Modify message





Doe een beetje lichte oefening in de ochtend of vroege namiddag om je lichaam op te warmen zonder je te veel uit elkaar te laten gaan. Mijn favoriete lichte oefening is een wandeling door het park, maar je kunt gaan joggen of nog een laatste keer genieten van de rustige sfeer in je sportschool voordat het vol zit met mensen die werken aan hun goede voornemens voor het nieuwe jaar. Maak na je lichte training tijd voor een stevige stretch-sessie. Als je van plan bent te gaan dansen of zelfs gewoon de hele nacht op de been wilt zijn, zal het de volgende dag minder pijnlijk zijn om je spieren goed voor te spannen. Bovendien voelt stretchen geweldig!

Herstel: zodra je door je deur loopt - maar nadat je je trouwe viervoeter hebt geaaid - glijd je uit die nette schoenen en in een paar herstellingschoenen. Het dragen van Nike Air Max 95 Womens herstelschoenen terwijl u uw nachtelijke routine uitvoert, biedt onmiddellijke ondersteuning en verlichting voor uw vermoeide, pijnlijke voeten, benen en onderrug. OOFOS herstelsandalen en -glijbanen zijn ontworpen om de spieren te trainen die overbelast raken tijdens een lange nacht aan je voeten.

Als u na uw grote nacht een beetje pijnlijk wakker wordt, waarom trakteert u Nike Internationalist Herren uzelf dan niet op meer stretchen? Sommige zachte yoga is een geweldige manier om spierpijn te verlichten. Als je knopen of extra strakke spieren opmerkt, werk ze dan uit met enkele zelf-myofasciale release-technieken met een tool zoals de Trigger Point Grid X Foam Roller of de MojiHeat Large Massage Ball.

Winston, ook bekend als Winnie, is de offici?le mascotte van Holabird Sports en hij runt vrijwel de zaak ... zoveel als men een bedrijf kan runnen zonder Adidas Yeezy Boost 350 Herren opponeerbare duimen. Hij houdt van wandelen in de natuur, natuurlijke traktaties en het motiveren van mensen om hun beste leven te leiden. Naast het begeleiden van Holabird Sports-medewerkers, voert Winston een grondige inspectie uit van alle nieuwe schoenen om ervoor te zorgen dat ze aan zijn hoge eisen voldoen.

En, eerlijk gezegd, soms kies ik gewoon voor mountainbiken in Nike Air Max 2016 D¨˘msk¨¦ plaats van hardlopen, omdat ik dan de drukte en de wind kan voelen, zonder vernederende bijwerkingen.

Maar zelfs als ik soms verlang naar die dagen dat ik halverwege de twintig was, terwijl ik urenlang hard aan het lopen was op de een of andere manier moeiteloos, leer ik ook deze nieuwe manier van reizen door de wereld te accepteren ... en soms te waarderen.

Natuurlijk ben ik nu een midden in de packer in plaats van een podiumfinisher, en ja, dat is een Nike Air Max Sequent 2 Femme beetje een klap voor het ego, maar het blijft ook echt rennen. Het betekent dat ik ren omdat ik er van hou, en niet vanwege glorie (echt of waargenomen). Het betekent dat ik nu ren met mensen die gewoon buiten willen zijn, en niet met mensen die een bepaald tempo of een bepaalde hartslag willen bijhouden. (Blijkt dat dat eigenlijk een behoorlijk bevredigende manier is om te Adidas Superstar Womens Blue rennen.)
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register