B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « bietet nahtlosen »
May 9th, 2024, 1:17am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   bietet nahtlosen
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: bietet nahtlosen  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
bietet nahtlosen
« on: May 7th, 2020, 5:31pm »

Modify message





"Het is niet altijd; het is nu precies ", een ander citaat dat ik heb geleerd tijdens moeilijke tijden op het pad en opnieuw toen ik PD voor het eerst adopteerde, speelt vooruit om te weten dat het aantal kilometers dat ik loop of de tijd die ik aan andere aspecten van het leven besteed, vluchtig is. Dingen zullen veranderen. Energie zal verschuiven.

Hoe dan ook, hardlopen is mijn constante en als ik incheck, weet ik dat Nike Air Max 1 Mens het er altijd voor me zal zijn. Het heeft altijd. Door alle veranderingen, pieken en dalen van het leven heb ik altijd kunnen rennen. Ik tikt misschien (voorlopig) geen 60-100 mijlweken af, maar ik heb een leven lang als een hardloper ge?dentificeerd.

Vanavond had ik een snelle ontmoeting over wat freelance werk en daarna nam ik een drankje met een vriend. Ze had een waardeloze dag en kreeg steak frites, terwijl ik net twee glazen wijn had en ervoor koos mijn geld en calorie?n te sparen voor het avondeten thuis.
'Je bent zo goed', zei ze. [Zelfde persoon.]

Een groot deel van mij voelt me ??echt beter om dingen te eten die beter zijn voor mij. (En ik moet geld besparen, wat met mijn nu enigszins onregelmatige cashflow.)
Maar een deel van mij? Is zo bang om al mijn harde werk van het afgelopen jaar te wissen. Nu weet ik dat ik www.carolinetricot.it dat niet allemaal in ¨¦¨¦n nacht zal doen. Maar die biefstuk leidt de volgende dag naar die pizza, die de volgende dag naar pasta leidt. Nou, vroeger wel.
En ik ben bang om die weg weer op te gaan.
En skinny jeans maat 28 en het gevoel dat ik krijg na een lange run? Geen enkel stuk pizza is dat waard. Meestal vind ik de hele granen-eiwit-fruit-en-groenten / spoelen / herhalen prima.
Vandaag is niet zo'n dag. Ik nam vanmiddag een half gebakje terwijl ik koffie dronk en vanavond de twee glazen wijn, en de groenten en het kippenpasteitje snijden het gewoon niet vanavond. Maar dat is okeˇ­

Ariel Wickham is een fervent yoga-, hardloop-, acrobatiek-, fiets-, rotsklim- en fitnessliefhebber. Ariel, een yoga-instructeur in Baltimore, houdt van activiteiten die haar in staat stellen te groeien en haar potentieel te realiseren, omdat dat Nike Air Max Command Uomo soort dingen vaak overgaat in het dagelijks leven.

Als ze niet aan het sporten is, is Ariel te vinden als grafisch ontwerper bij Holabird Sports, rondhangen met vrienden (of haar kat) in Baltimore en Chipotle eten.

Ik heb onlangs de kans gehad om in Diadora's Mythos Blushield Elite te rennen, en ik moet zeggen dat ik eerst terughoudend was en daarna aangenaam verrast. In het verleden, toen ik aan Diadora dacht, dacht ik aan voetbal en tennis of modieuze lifestyle schoenen, niet aan hardlopen. Mijn manier van denken is volledig veranderd na het loggen van enkele kilometers in de Mythos Blushield Elite - een hardloopschoen met uitzonderlijke prestaties.

Iets over mij om te beginnen; Ik hak stak wanneer ik ren en zorg ervoor dat ik niet te hard en matig overproneer, dus ik heb wat ondersteuning nodig tijdens mijn runs - vooral Nike Air Max 1 Homme aan het einde wanneer vermoeidheid begint. Ik was erg blij om te ontdekken dat de Mythos Blushield Elite mijn voeten en lichaam mijl na mijl bij elke run.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register