B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « champagne quelque part apr¨¨s »
April 27th, 2024, 7:18am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   champagne quelque part apr¨¨s
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: champagne quelque part apr¨¨s  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
champagne quelque part apr¨¨s
« on: May 11th, 2020, 4:13pm »

Modify message





Bull Creek heeft verschillende secties. Er is de Upper Bull Creek Greenbelt, de Lower Bull Creek Greenbelt en dan is er een beschermd gebied dat slechts een deel van het jaar zonder vergunning toegankelijk is. Beide Bull Creek Greenbelts bevatten een labyrint van paden en een aantal uitdagende heuvels, maar niet alles is gemarkeerd, dus het is vrij gemakkelijk om te draaien. Het beschermde gebied heeft ook een prachtige lus van 4 mijl die gemakkelijk te volgen is met enkele steile beklimmingen. Het pad verbindt je eigenlijk met St. Ed's Park op de top van de heuvel, waar je vanaf daar nog een goede lus of twee kunt toevoegen.

Dus laat ik beginnen met te zeggen: Mt. Lakeway is niet echt een berg, het is gewoon een hele grote heuvel ... Maar het is waarschijnlijk het dichtst bij een berg in Nike Air Max 90 Mujer Rojas dit deel van Texas. Je kunt ongeveer 20 mijl halen met een paar verschillende lussen op deze paden en een bootlading van hoogteverschillen, dus het is zeker de korte rit van 30 minuten van Austin waard. De paden kunnen in het begin een beetje verwarrend zijn, maar na een paar uitstapjes zul je het routesysteem onder de knie krijgen. Je weet dat je de top van de 'berg' hebt bereikt, want er hangt een paal met een hamer ernaast, zodat je je overwinning kunt vieren. Er is ook een badkamer met fonteinen met koud water op ongeveer een kwart mijl van het pad vanaf de parkeerplaats, wat superhandig is voor een last-minute pitstop of een watervulling op de weg terug naar uw auto.

Dus ging ik ongeveer 100.000 keer opgroeien naar Disney World; daardoor heeft het een heel speciale plaats in mijn hart. Dat is een deel van de reden dat ik daar mijn New Balance 574 Femme eerste halve marathon loop. Ik wist dat mijn ouders gemakkelijk overtuigd zouden worden om naar me te komen kijken. (Mijn vader suggereert NOG STEEDS daar altijd eerst voor gezinsvakanties. Ook al ben ik nu technisch gezien een "volwassene". Ook al zijn er nog een miljoen andere plaatsen waar we naartoe kunnen gaan.)
Hoe dan ook, ik werd ontvoerd naar NJ voor de sneeuwstorm / kerstfeesten, en mijn moeder is aan het telefoneren om enkele van onze reisplannen af ??te ronden.
Ik kan natuurlijk alleen Adidas Ultra Boost Femme haar kant van het gesprek horen, maar ik stel me de 407-W-DISNEY voor (wat een geweldige branding, tussen haakjes. Wie * weet * niet dat dit het telefoonnummer is voor Disney World?), Vroeg mijn moeder " Vier je iets deze reis? '
Ik heb mijn moeder een paar keer horen zeggen: "We vieren de eerste halve marathon van onze dochter."
Akkoord. Het is absoluut feestelijk. (Er kan best ergens champagne zijn na de finish.)

Hoka One One Valor LTR-wandelschoenen bieden superieur comfort en kussen bij elke stap. Je ervaart een soepele rit en uitstekende voortstuwing waardoor ze ook geweldig zijn voor hardlopen. Het Lycra ComfortFrame biedt uitstekende stretch voor een sokachtige, persoonlijke pasvorm en je krijgt die kenmerkende Hoka-demping waardoor ze de perfecte metgezel voor de hele dag zijn. Als je op zoek bent naar een schoen die je de Nike Air Force 1 P¨˘nsk¨¦ hele dag door helpt, dan is dit je schoen.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register