B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « hoeveel arrogantie is te veel voor »
April 26th, 2024, 6:22pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   hoeveel arrogantie is te veel voor
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: hoeveel arrogantie is te veel voor  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
hoeveel arrogantie is te veel voor
« on: May 18th, 2020, 1:05pm »

Modify message





Ik denk dat je misschien iets op het spoor bent met je gedachten over Novak's fantoomwond-time-outs en vertragingstactieken; Ik denk dat hij de laatste Adidas Zx Flux Femme paar jaar beter is geworden, maar ik herinner me dat ik vooral ge?rriteerd was toen ik naar enkele van de eerdere wedstrijden in zijn carri¨¨re keek. Misschien had hij wel een aantal echte problemen met warmte- en ademhalingsproblemen, maar ik ben het ermee eens dat hij zeker vroeg in zijn carri¨¨re snel de trainer belde en de stekker uit het stopcontact haalde bij meer dan een paar wedstrijden. En de bal stuiterende dingen maakten sommige van zijn wedstrijden echt moeilijk om naar te kijken. Ik ben nog steeds behoorlijk snel met mijn DVR-triggervinger als ik een opgenomen Djokovic-wedstrijd bekijk, maar het lijkt erop dat het beter is geworden. Misschien hebben zijn misstappen in zijn vroege carri¨¨re nog steeds een zure smaak achtergelaten in de mond van tennispuristen?

Aan de andere kant kan ik niet zeggen dat ik noodzakelijkerwijs Nike Air Pegasus 83 Hombre denk dat de vertragingstactieken van Djokovic slechter zijn dan die van veel andere spelers. Nadal is een seri?le overtreder van de tijdregel en hij is geliefd bij veel fans. Ik durf zelfs te wedden dat de meeste topspelers waarschijnlijk meer tijd nodig hebben dan de toegewezen tijd tussen het afdrogen van de punten en het kiezen van de perfecte bal om mee te serveren. Federer is misschien de enige uitzondering - volgens de huidige maatstaven speelt hij in een razendsnel tempo - maar zelfs hij gaat redelijk de handdoek in de ring.

Ik zal eerlijk zijn, ik heb de acceptatietoespraak van Djokovic van de US Open van dit jaar niet gezien. Het was vrij laat en ik was teleurgesteld dat Federer verloor (ook al heeft hij nog trofee?n over), dus zette ik de tv uit en ging vlak na het wedstrijdpunt naar bed. Dat gezegd hebbende, Nike Air Max Sequent 2 D¨˘msk¨¦ in het verleden heb ik altijd gedacht dat Novak behoorlijk respectvol was voor de geschiedenis van tennis, de grote spelers van vroeger en nu. Ik weet dat ik hem heb horen zeggen dat hij zonder Roger en Rafa niet zeker weet of hij geduwd zou zijn om zulke hoogten te bereiken. Maar zelfs zonder het te zien, kan ik je sentiment begrijpen omdat ik een aantal anti-Nadal-fans soortgelijke dingen heb horen zeggen over hoe de nederigheid van Nadal helemaal voor de show is.

Dus hoeveel arrogantie is te veel voor een kampioensatleet? Kunnen spelers - in welke sport dan ook - de beste zijn zonder te geloven dat ze de beste zijn? Ik weet niet zeker waardoor McEnroe zo vereerd werd, maar misschien werd Agassi geholpen toen hij uit de gratie viel en alles overwon om terug naar de top te komen. Denk je dat Djokovic meer zou worden omarmd als www.melaniecaruana.fr mensen meer wisten over de persoonlijke strijd in zijn verleden toen hij opgroeide in het door oorlog verscheurde Servi?? Of als hij een soort Agassi-achtige persoonlijke / professionele (hopelijk niet, hoewel) hik nu had? Ik kan het niet helpen, maar vraag me af of fans zich misschien niet zouden realiseren hoe goed tennis nu is, tenzij het werd weggenomen.

En wat vind je van de tennisstijl die hij speelt? Tussen 15 en 20 jaar geleden was iedereen aan het schreeuwen over hoe saai tennis was omdat zoveel grote servers quick-strike tennis speelden en punten slechts twee of drie schoten duurden. Nu zijn de oppervlakken over het hele bord vertraagd en baseline-spelers zoals Djokovic bloeien en domineren. Wordt Federer zo universeel omarmd vanwege zijn variatie en ietwat ouderwetse stijl terwijl het spel van Djokovic als saai wordt beschouwd? Is het gewoon een kwestie van fans die altijd denken dat het gras aan de andere kant groener is?
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register