B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « Det er det Nike Air Max 1 skoene angående? »
April 20th, 2024, 5:43pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   Det er det Nike Air Max 1 skoene angående?
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: Det er det Nike Air Max 1 skoene angående?  
weaoweict

***

Posts: 151



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
Det er det Nike Air Max 1 skoene angående?
« on: May 20th, 2020, 9:01pm »

Modify message





Imidlertid har den spesielle Lycan på ingen måte blitt laget for kompleks, fargeløs eller kanskje fartsfylt arbeid: L. a. Sportiva gir mange andre sko eller støvler til. Den spesielle Lycan er bygget for å tilby et praktisk alternativ med hensyn til lengre netter om piste, og også bortsett fra de beskjedne eksentrisitetene Min partner og jeg har sett på hele reisen, det kan det i ganske pent.

Min partner og jeg kan tydeligvis ikke påpeke mye når det gjelder Nike Air Max 95-sko til den langsiktige seigheten med Lycan i dag, men det er organisert ganske pent for de første 100 mennesker på lang vei. Vi har stadig skaffet oss utmerkede aktiviteter med all topp kvalitet og også Nike P-6000 sko seighet angående Sportivas sko eller støvler, og vi har også stor forventning til din Lycan. Toppen av skjermene har ganske enkelt ingen signal angående bruk, så vel som mellomsålen er ganske enkelt så fjærende og også reaktiv fordi den har vært ute fra pakken. Den spesielle yttersålen gir brukt rett ned litt innenfor bunnen og ballen på fotplassen, men ikke så veldig som det påvirker grepet på noen måte .

Jeg kommer til å ta opp igjen rundt den langsiktige seigheten Nike Air Max 90 Essential sko med bagasjerommet, men på dette tidspunktet er jeg selvsikker på at Lycan hjelper til med å fortsette å velge ikke mindre enn én til 250-300 lang vei.


Den spesielle Lycan er en ypperlig inkludering for å kunne L. a. Sportivas støvelkolleksjon fordi det oversvømmer all lang avstand i bunke-serien deres. Det viktigste temaet der vi har funnet ut Nike Shox TL CDG-sko om L. A. Sportiva sko eller støvler før blir de også også ufleksibel når det gjelder mer tid på stien, spesielt hvis du har store tær med høyt volum. Den spesielle Lycan løser denne utfordringen ved å bruke en romsligere drakt, mer smidig støtdemping, pluss mer generell fleksibilitet sammenlignet med merkets noen andre design .

Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register