B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « nicht aushalten w¨¹rde »
April 25th, 2024, 10:09am
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   nicht aushalten w¨¹rde
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: nicht aushalten w¨¹rde  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
nicht aushalten w¨¹rde
« on: May 21st, 2020, 4:31pm »

Modify message





Sommige mensen beschouwen dit als zwak of ongemotiveerd. Ik ben het er niet mee eens. U heeft downtime nodig. Iedereen doet. Hoe u Nike Air Max 90 Homme terugkrijgt van training is persoonlijk voor u + u mag zich er nooit schuldig over voelen. Elke professionele of succesvolle hardloper zal je vertellen dat het de niet-gerunde dagen zijn die uiteindelijk een seizoen maken of breken. Wees niet te koppig om jezelf te laten ontspannen. Meer nog, het is helemaal ok¨¦ als het je hersenen zijn die een adempauze nodig hebben voor je lichaam! Trailrunning is ook mentaal.

Nu, met dat alles gezegd - ga naar buiten + ren de zomer door! Dit zijn allemaal slechts snelle tips + trucs om je aan het denken te zetten. Geen van hen is waterdicht + ze kunnen allemaal worden aangepast of gepersonaliseerd om bij uw leven te passen. Gelukkig dwalen!

Bedankt dames! (P.S. Jullie zouden ze allebei moeten volgen - MDFsmash doet veel liefdadigheidsraces en blogt over schattige dieren en TresLadies maakt coole Nike Air Vapormax Mens hardloopshirts!)
Laurel, die zondag de NY Marathon loopt (omdat ze geweldig is), woog ook mee: heb je het over een lange termijn? Sla het waarschijnlijk over. Mogelijk moet u dan de rest van het schema aanpassen, of in ieder geval de komende twee weken, zodat u niet te veel afstand (d.w.z. meer dan 1 of 2 mijl) in ¨¦¨¦n keer aan de lange termijn toevoegt. Als je het hebt over een kortere run, sla die dan gewoon over.
En Joel zei: "ha ha hangt af van je doel, neem de helft van wat je gemist hebt en voeg het toe aan het volgende"

De nieuwe Hoka One One Conquest 2 is waarschijnlijk de meest responsieve raceschoen die Hoka ooit heeft uitgebracht. De Conquest 2 hebben nog steeds de kenmerkende demping (dankzij de toplaag van EVA), terwijl de extraordinatry toegepaste tussenzoolgeometrie een fantastisch reactievermogen biedt. Hoka's RMAT?-body Nike Air Max 200 Mujer biedt veel ondersteuning voor stabiliteit en rebound. De top heeft platte veters om de druk te verminderen en de zolen zijn zeer duurzaam met veel grip.

De nieuwe Conquest 2 zijn verkrijgbaar in een aantal geweldige kleuren, waaronder grijs, rood en blauw voor mannen en groenachtig geel, grijs / paars voor vrouwen.

Voor mij was de Under Armour Speedform Gemini een langverwachte schoen. Ik heb genoten van hardlopen in de Speedform Apollo, die begin 2014 werd uitgebracht - het kledingachtige bovenwerk, het lichte gevoel en het soepele contact met de grond waren allemaal belangrijke pluspunten.

De Apollo miste echter de stof die ik zocht in een toegewijde, alledaagse trainer. Ik was niet helemaal comfortabel met de schoen Nike Air Max 270 Damen voor lange afstanden, maar sommige hardlopers met een affiniteit voor minimalisme zijn het daar misschien niet mee eens.

Na de afgelopen anderhalve maand de Speedform Gemini te hebben gedragen, kan ik met vertrouwen zeggen dat hij de lange kilometers en zwaardere trainingen kan doorstaan ??die de Apollo misschien niet zou kunnen weerstaan. De Gemini is meer gedempt en absorbeert de impact duidelijk beter bij het ontmoeten van de weg.

Compleet met de nieuwe Charged Cushioning-tussenzool, had hij een rit die zacht en veerkrachtig was. Ik was blij dat hij hetzelfde reactievermogen had als de Apollo.

Het belangrijkste is dat het erg licht is voor een neutrale trainer, wat altijd een enorm pluspunt is.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register