B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « ein gigantisches »
April 27th, 2024, 1:03pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   ein gigantisches
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: ein gigantisches  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
ein gigantisches
« on: May 22nd, 2020, 2:16pm »

Modify message





Het installeren in het dichte 18x20 snaarpatroon van mijn racket deed niet veel om mijn plezier te vergroten, maar zelfs in een meer open snaarpatroon denk ik dat het bespannen van Typhoon een beetje moeilijk zou zijn. Toch vat dat de algemene snaarervaring voor elk gestructureerd / gevormd polyester samen, dus het installeren van Genesis Typhoon valt me ??niet bepaald op als een bijzonder negatieve ervaring in vergelijking met vergelijkbare snaren.

Als een kanttekening, tijdens Nike Air Max 270 Hombre de installatie voelde ik dat Typhoon veel textuur had tussen het vijfhoekige profiel en de twist. Als je vastbesloten bent om Typhoon te gebruiken als onderdeel van een hybride, zorg er dan voor dat je je kruisstrings tijdens de installatie niet beschadigt, vooral als je darm of een zacht multifilament gebruikt. Het nemen van normale voorzorgsmaatregelen op de kruisen, zoals het "vooruit" rijgen, zal helpen, maar ik raad toch aan om kruisen langzaam door te trekken en ze in een grote 'u'-vorm naar beneden te duwen, zodat ze tijdens de installatie niet voortijdig verslijten.

Ik moet eerlijk zijn, toen ik voor het eerst de baan opging en met de Typhoon sloeg, vond ik het niet bepaald leuk. Ik kon mijn vinger er niet helemaal op leggen, maar om de een of andere reden had ik er gewoon geen gevoel voor. Ballen voor vlogen uit en de snaren Nike Air Vapormax Femme leken niet te reageren met de scherpe snapback die ik gewend ben van polyester. Ik weet wat je denkt - 'Hoe weet je dat het de snaar was en niet jouw spel?' - en ik geef toe dat je waarschijnlijk gelijk hebt; misschien was ik roestig of misschien had ik het die dag gewoon niet (wat waarschijnlijk lijkt). Hoe dan ook, toen ik ongeveer een uur onder mijn riem had geslagen, begon de Typhoon zich veel beter te voelen en reageerde hij veel meer zoals ik had verwacht.

De snaar speelt stijf en helder - geen verrassing daar - en biedt niet veel gevoel, maar de meeste spelers die zich inzetten voor een volledig bed van polyester, inclusief ikzelf, zijn meestal niet van plan om de bal rond het veld te masseren. Ik was blij met hoe goed ik de bal op volleys kon voelen en beheersen. Sommige polys die ik heb geraakt, kunnen het net spelen echt Adidas Zx 700 Damen het gevoel geven dat je aan het volleyballen bent met een bord, maar Typhoon voelde helemaal niet slecht. Ik was ook aangenaam verrast dat Typhoon vrij gemakkelijk op mijn arm lag. Ik heb niet echt een zeurende pijn in mijn elleboog, maar soms kunnen lange hitting sessies met polyesters mijn elleboog een beetje zacht maken. Na het spelen van twee lange, stoere singles-wedstrijden met een vol bed van Genesis Typhoon, was ik opgetogen dat mijn arm, afgezien van normale vermoeidheid, prima voelde!

Ik heb ook de Map My Run iPhone-app uitgeprobeerd, wat ik moet zeggen, ik vond het erg leuk. Als je de Nike + niet hebt, raad ik het absoluut aan. Het enige nadeel is dat je - zoals elke andere iPhone-app - geen andere apps kunt gebruiken. Er is een Pro-versie voor $ 4,99 en een gratis versie. Ik heb de Adidas Nmd Hombre Pro-versie gedownload en hiermee kun je het iPod-gedeelte van je telefoon bedienen tijdens het hardlopen, wat een leuk (en noodzakelijk) pluspunt is. Het beste ervan? Het is, trouwens te noemen, uw run in kaart gebracht. Ik wou dat de Nike + dat deed. Zou ik een gigantische tool kunnen zijn en in de toekomst twee verschillende iPhone-apps uitvoeren? Misschien.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register