B  U  Y     /     S  E  L  L      S  E  C  T  I  O  N

  www.echoloft.com Rules for Buy / Sell Ads the Echo Loft Lounge (Hifi & Music Forums)   

You can do your part to help maintain the Echo Loft Buy/Sell Section... :)
[Click here to report anything out of the ordinary]
(Just put the URL of the advertisement and if necessary, a brief description of the problem in your email
)

Ad posting guidelines:
- Please limit yourself to 5 ads per day to avoid cluttering the board.
- Consolidate your items into fewer ads if you have too many items to advertise.
- Include prices (in Singapore dollars unless otherwise stated), condition, description, photos (if avail.)
Thanks!


 


  the Echo Loft (Buy/Sell Section) :: Powered by YaBB
  « semelle interm¨¦diaire comprennent »
April 26th, 2024, 6:37pm
Home Help Search Login Register

   the Echo Loft (Buy/Sell Section)
   Buy / Sell Forums (Singapore - Post prices in SGD)
   [Singapore] HIFI Equipment (Buy/Sell)
   semelle interm¨¦diaire comprennent
(Moderator: Admin)
Pages: 1 Send the topic Print 
   Author  Topic: semelle interm¨¦diaire comprennent  
Banning

***

Posts: 155



I love YaBB 1 Gold!
   

E-Mail
semelle interm¨¦diaire comprennent
« on: May 28th, 2020, 2:06pm »

Modify message





We leven in een cultuur die van ons verwacht dat we upgraden naar de volgende Nike Air Max 270 Herren iPhone zodra deze wordt uitgebracht, suggereert dat we elke dag naar het werk moeten rijden en dat het ontbijt moet komen uit individueel verpakte pakketten voor een druk leven onderweg.

De gemiddelde Amerikaan produceert ongeveer 4,3 pond afval per dag, wat zich vertaalt in een verbazingwekkend totaal van 230 miljoen pond afval dat jaarlijks in de VS wordt weggegooid (bron). We rijden gemiddeld 13.500 mijl per jaar, ongeveer 37 mijl per dag, en produceren broeikasgassen en luchtverontreiniging bij elke rit (bron). Wereldwijd hebben we 9,5 mm + Taylor Swift 1989-cd's gekocht. Het feit dat we zoveel afval en luchtvervuiling produceren, kan niet worden genegeerd; de impact die onze beslissingen en acties op de aarde hebben, kan niet worden genegeerd.

Het voelt als een steeds erger wordende situatie en dat is het ook; en het is moeilijk Nike Air Max 720 Damen om te weten wat je moet doen om een ??verschil of impact te maken. Maar zelfs kleine veranderingen, zoals hieronder beschreven, kunnen een grote impact hebben - op korte en lange termijn. Vooral als we allemaal trail-zusters zijn die een conserverende toestand aannemen!

Breng je eigen koffiemok mee. Ik ben een fan van iemand anders die mijn koffie maakt, maar ik realiseerde me dat het kopen van een kopje koffie betekende dat ik een papieren beker, papieren hoes, plastic deksel en plastic ¡®splash stick¡¯ moest kopen. Nadat ik mijn koffie op had, werden deze in de vuilnis gegooid en gerecycled. Zo verkwistend! Nu neem ik een reismok mee als ik naar een coffeeshop ga en, als ik klaar ben, een simpele spoeling met water in de gootsteen en mijn kopje is klaar voor de koffie van morgen - en behalve het spoelwater, nee verspilling. Nike Air Max 90 Hombre Azul (Toegevoegde bonus: als u uw eigen kopje meeneemt, krijgt u meestal korting op koffie.)
Spring op de fiets of deel een auto. We leven in een samenleving die je moet hebben, maar een rit omruilen voor een fietstocht - of een rit delen met een vriend - betekent minder auto's op de weg, minder kilometers op je auto, minder luchtvervuiling. Zelfs als je fietsen niet tot je belangrijkste vervoermiddel kunt maken, durf ik te wedden dat er plaatsen binnen een straal van 3-5 mijl zijn die fietsbaar zijn (3 mijl is ~ 15-20 minuten fietsen). Maak uzelf vertrouwd met de fietspaden in uw stad, vertrek iets eerder en haal wat frisse lucht en sport de volgende keer dat u in de buurt vertrekt. (Toegevoegde bonus: veel mensen houden je in de 'badass'-status wanneer je ergens op een fiets of auto verschijnt. Bereid je voor om je een baas te voelen.)
Doe een versnellingswissel. In plaats van elk seizoen op zoek te gaan naar nieuwe spullen van merk Spankin, overweeg dan om voorzichtig gebruikte spullen te kopen van een vriend of bij een georganiseerde spullenruil. U voorkomt dat die jas de vuilnisbak raakt en houdt tegelijkertijd een paar extra dollars in uw zak. Bovendien betekent het kopen in een versnellingswissel minder verpakkingsafval en minder transport van het product per vliegtuig of vrachtwagen om u te bereiken. (Toegevoegde bonus: vintage stijlen zijn terug, schat!)
Ga een dag per week vleesloos. Door de hoeveelheid vlees die u elke week eet te verminderen, kunt u het waterverbruik minimaliseren, broeikasgassen verminderen en de brandstofafhankelijkheid verminderen. Het water en de brandstof die nodig zijn om 1 pond gehakt te produceren, is aanzienlijk meer dan nodig is om 1 pond groenten te produceren, dus het kopen van minder vlees betekent dat er meer water beschikbaar is in ons land dat steeds meer door droogte wordt getroffen. (bron) (Toegevoegde bonus: meer groenten in uw dieet opnemen is altijd een overwinning.)
Deze tips zijn een aanbevolen startpunt om onze algehele impact op het milieu te verminderen, maar zijn zeker geen uitputtende lijst. En soms vergeet u misschien uw koffiemok voor op reis of moet u een gloednieuwe skibroek kopen - en dat is goed! Dit is geen alles of niets systeem; zelfs de kleinste aanpassingen in de tijd kunnen in de loop van de tijd een aanzienlijke impact hebben, dus twijfel er nooit aan dat uw acties een verschil maken.

Welke aanvullende tips heb je om onze collectieve impact op de aarde te verminderen? Deel in de onderstaande opmerkingen.
Logged










 




Pages: 1 Send the topic Print 
Jump to:


the Echo Loft (Buy/Sell Section) (http://www.echoloft.com/cgi-bin/buysell2/YaBB.cgi)

Powered by YaBB 1 Gold - Release (Yet Another Bulletin Board)
Copyright ?2000-2001, X-Null. All Rights Reserved.

 
Home Help Search Login Register